Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Prepoznavanje spletnega izvornega oglaševanja med digitalnimi domorodci
ID
Papež, Tanja
(
Avtor
),
ID
Oblak Črnič, Tanja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Verčič, Dejan
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,22 MB)
MD5: 160127B594EAD087246D5EF2E2BD966F
DOCX - Priloga,
prenos
(33,92 KB)
MD5: CD94FBC837F6D281F48F4D3CD9D7A31C
Galerija slik
Izvleček
Digitalni domorodci so generacija mladih, ki so se rodili in odraščali v dobi novih komunikacijsko-informacijskih tehnologij. Uporaba spleta in mobilnih telefonov jim je naravna, posledično so pridobili spremenjene vzorce in razmišljanje glede na ostale generacije. Obkrožajo jih predvsem spletni mediji, zaradi odsotnosti rednega stika s tradicionalnimi mediji niso pridobili kompetenc za ločevanje plačanih in uredniških vsebin. To je najbolj opazno pri zaznavanju spletnih izvornih oglasih. Ti so vkomponirani v medij ter ga želijo čim bolj posnemati in dajati občutek, da je njihova postavitev naravna. V magistrskem delu sem se osredotočila na odgovore na vprašanja, ali digitalni domorodci prepoznajo spletno izvorno oglaševanje, kateri so tisti elementi, ki jih prepoznajo kot oznake, ki ločijo plačane vsebine od uredniških ter kakšen je njihov odnos do izvornega oglaševanja. Z izvedbo metode glasnega razmišljanja sem ugotovila, da digitalni domorodci takšnih oglasov ne prepoznajo takoj. Čeprav izvorni oglasi sledijo smernicam označevanja, digitalni domorodci teh oznak ne prepoznajo. Prepoznajo pa izvorne oglase zaradi prisotnosti imena oglaševalca, logotipa ali pa prodajne naravnanosti naslova izvornega oglasa. Odgovori nestrukturiranega intervjuja so pokazali, da imajo do spletnih izvornih oglasov v večini negativen ali nevtralen odnos, s svojimi odgovori pa so pustili še nekaj prostora za raziskave s področja izvornega oglaševanja.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
digitalno oglaševanje
,
izvorno oglaševanje
,
digitalni domorodci
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-101728
COBISS.SI-ID:
35697501
Datum objave v RUL:
30.06.2018
Število ogledov:
1563
Število prenosov:
559
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Recognition of online native advertising among digital natives
Izvleček:
Digital natives are a generation of young people, which are born and raised in the era of new communication and information technologies. The use of internet and mobile phones is natural to them and consequently they have acquired modified patterns of thinking in relation to other generations. They are mainly surrounded by online media and due to the absence of the regular use of traditional media they did not acquire competences for separating paid and editorial content. This is mostly noticeable at recognising online native ads. Those are incorporated into media contents which they want to mimic ad much as possible and give feeling that their place there is native. In my master's thesis I focused on answering following questions: do digital natives recognize online native advertising, which elements they recognize as disclosure that separate paid from editorial content and what is their opinion about online native advertising. With method think aloud protocol I found that digital natives do not immediately recognize native advertising. Although online native ads follow guidelines for disclosure digital native do not recognize them. They recognize native ads because of the presence of the advertiser's name, logo or because of obvious selling titles of content. Answers of unstructured interviews showed that digital natives have in most cases negative or neutral opinion about online native advertising, and they also left some more ground for studies in the future.
Ključne besede:
digital advertising
,
native advertising
,
digital natives
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj