Podrobno

MODELIRANJE BIOLOŠKEGA ODZIVA NA ELEKTROPORACIJO V ELEKTROKEMOTERAPIJI IN GENSKI TERAPIJI
ID FORJANIČ, Tadeja (Avtor), ID Miklavčič, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,71 MB)
MD5: D9381343EECDBCC5CF0D52EEA1D5197D

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101164 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12023380 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.05.2018
Število ogledov:2003
Število prenosov:395
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
FORJANIČ, Tadeja, 2018, MODELIRANJE BIOLOŠKEGA ODZIVA NA ELEKTROPORACIJO V ELEKTROKEMOTERAPIJI IN GENSKI TERAPIJI [na spletu]. Doktorska disertacija. [Dostopano 6 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=101164
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MODELING THE BIOLOGICAL RESPONSE TO ELECTROPORATION FOR ELECTROCHEMOTHERAPY AND GENE THERAPY

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Kompetentnost svetovalnih delavcev v osnovni šoli za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  2. Obravnava učencev s čustvenimi in vedenjskimi težavami v osnovni šoli Miren
  3. Pojavljanje osnovnih čustev pri učencih z avtističnimi motnjami
  4. Vloga učitelja pri delu z učenci z disgrafijo v osnovni šoli
  5. Sodelovanje med socialnimi pedagoginjami izvajalkami dodatne strokovne pomoči in starši v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Samoučinkovitost učiteljev pri delu z učenci z učnimi ter čustvenimi in vedenjskimi težavami
  2. Usposobljenost učiteljev izbrane osnovne šole za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  3. Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
  4. Delo in naloge socialnega pedagoga v osnovni šoli pri usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  5. Socialna vključenost učenca s posebnimi potrebami v osnovni šoli

Nazaj