izpis_h1_title_alt

Analiza govora predšolskih otrok v vrtcu Rogaška Slatina (Enota Izvir) s fonetično-fonološkega vidika : diplomsko delo
ID Rusl, Lucija (Avtor), ID Tivadar, Hotimir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,16 MB)
MD5: 1B5C00960AFE408D92C6C7C8048736D9

Izvleček
V diplomskem delu z naslovom Analiza govora predšolskih otrok v vrtcu Rogaška Slatina (Enota Izvir) s fonetično-fonološkega vidika, sem se ukvarjala z analizo govora predšolskih otrok, starih med 5,5 in 6 let. V teoretičnem delu sem predstavila jezik, govor, faze govornega razvoja, razvoj glasov ter rabo knjižnega jezika in narečja v vrtcu. V empiričnem delu sem s pomočjo pridobljenih posnetkov analizirala govor (s fonetično-fonološkega in narečnega vidika) predšolskih otrok. Z anketnim vprašalnikom sem želela izvedeti, kako pogosto in v kakšnih situacijah otroci ter vzgojiteljici uporabljajo narečje. Pri analizi govora sem si pomagala s programom za analizo govora - Praat.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, otroški govor, predšolski otroci, fonetika, govorni razvoj, bolonjske diplome
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Rusl]
Leto izida:2017
Št. strani:26 f.
PID:20.500.12556/RUL-100545 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'34-053.4(497.4Rogaška Slatina)
COBISS.SI-ID:65111906 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.03.2018
Število ogledov:1889
Število prenosov:520
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In my bachelor's thesis, titled "Speech analysis of preschool children in Rogaška Slatina kindergarten (Izvir unit) from the phonetic and phonological perspective", I focused on the speech analysis of preschool children between the age of 5 and a half and 6. In the theoretical part of the thesis, I presented the language, speech, speech developmental stages, development of voice and the usage of literary language and dialect in kindergarten. In the empirical part, I analysed preschool children's speech (from the phonetic and phonological as well as dialect point of view) with the help of voice recordings. By using the survey questionnaire, I aimed to learn more about how often and in which situations children as well as teachers use their dialect. With the help of the speech analysis program "Praat", I analysed the speech.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj