izpis_h1_title_alt

Razvoj aplikacije za spodbujanje učenja igranja kitare
ID BAJT, GREGOR (Avtor), ID Šprager, Sebastijan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (621,45 KB)
MD5: AE187B1881157F941641D8A7664F2F56
PID: 20.500.12556/rul/254af510-30d8-45f1-9a84-f194e1459ada

Izvleček
Učenje kitare zahteva trud, ki ga mnogi niso pripravljeni vložiti. Čeprav bi se radi naučili igranja kitare, jih odvrne vsa potrebna vadba, ki jo predvidevajo klasične metode učenja. Učenje kitare torej zahteva zadostno raven motiviranosti. V diplomski nalogi predstavimo alternativen način učenja kitare. Namesto klasičnih pristopov se kitarist začetnik uči skozi igro. Elementi s področja igrifikacije, kot so točkovanje in različni nivoji, kitarista spodbujajo in mu višajo motivacijo za nadaljnje učenje. Kitarista se med igranjem snema, s pomočjo frekvenčne analize pa se njegovo igranje analizira in oceni. V diplomski nalogi predstavimo razvoj take aplikacije. Namenjena je tistim, ki bi se radi naučili igranja kitare, pa morda za to nimajo dovolj motivacije oz. potrpežljivosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:aplikacija, učenje, kitara, motivacija, igrifikacija, procesiranje signalov
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-100142 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.03.2018
Število ogledov:2328
Število prenosov:631
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of an application for guitar learning promotion
Izvleček:
Learning to play guitar takes effort which many are not prepared to invest. They are put off by all the necessary practise needed by using classic methods of learning guitar, even though they want to learn how to play. Learning how to play guitar therefore requires a sufficient amount of motivation. An alternative method of learning to play guitar is presented in this diploma. Unlike classic methods, the beginner guitarist learns through play. Elements from the field of gamification, such as points-based grading and the usage of different levels, are used to encourage and motivate the player for further practice. The player is recorded during play. His performance is analysed and graded with the use of frequency analysis. The development of such an application is presented in this diploma. It is developed for those who wish to learn to play guitar but haven't got enough motivation or patience.

Ključne besede:application, learning, guitar, motivation, gamification, signal processing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj