1. Preučevanje nakupnega vedenja slovenskih potrošnikov bivalnega pohištvaTomaž Skarlovnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trženje, lesni proizvodi, pohištvo, dnevne sobe, nakupne navade, kupec, potencialni kupec Celotno besedilo (datoteka, 418,53 KB) |
2. Analiza salonov pohištva v SlovenijiIgor Lavrič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: saloni pohištva, asortiman, kupec, trgovec, dobavitelj, skladišče, prodaja Celotno besedilo (datoteka, 5,94 MB) |
3. LOGISTIKA SPLETNEGA TRGOVCA AMAZONNina Karas, 2021, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Amazon, dobavitelj, nabavna logistika, spletna prodaja, distribucija blaga, spletna trgovina, kupec, material. Celotno besedilo (datoteka, 1,21 MB) |
4. Stališča udeležencev na trgu nepremičnin glede izbire nepremičninAnja Vovk Hančič, 2010, diplomsko delo Ključne besede: geodezija, diplomska dela, UNI, faktorji pri izbiri nepremičnine, tržna cena, tržna najemnina, kupec, najemojemalec, nepremičnina Celotno besedilo (datoteka, 3,38 MB) |
5. Skriti uporabnik knjižniceLucija Tomažin, 2021, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Skriti kupec, skriti uporabnik, uporabniki knjižnic, referenčni pogovor, marketing, management, splošne knjižnice, knjižnične storitve, informacijsko poizvedovanje. Celotno besedilo (datoteka, 414,69 KB) |
|
7. Zamenjava kreditnega tveganja (Credit Default Swap)Miha Eržen, 2011, diplomsko delo Ključne besede: finančna matematika, kupec zavarovanja, kreditni dogodek, kreditni derivat, kreditno tveganje, obveznice, prodajalec zavarovanja, zamenjava kreditnega tveganja, zavarovanje Celotno besedilo (datoteka, 653,67 KB) |
|
9. Odgovornost prodajalca za napake pri prodaji stanovanjaTilen Žagar, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: stanovanje, odgovornost, prodajalec, kupec, stvarna napaka, pravna napaka, napaka v solidnosti gradbe, varstvo kupca, nepremičninski posrednik Celotno besedilo (datoteka, 473,33 KB) |
10. Preučevanje nakupnega vedenja slovenskih kupcev kuhinjAna Pršlja, 2021, diplomsko delo Ključne besede: cena, kvaliteta, trženje, nakup, kupec, nakupno vedenje, dejavniki Celotno besedilo (datoteka, 1,50 MB) |