1. Simulating portfolios by using models of social networksMatjaž Steinbacher, 2012, doktorska disertacija Ključne besede: trg kapitala, investicije, informacije, asimetrične informacije, portfolio, socialne mreže, komuniciranje, modeli, simulacija, odločanje, disertacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Kultura uživanja vina v SlovenijiMorana Lubaj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 531,58 KB) |
|
6. Proučitev in zasnova modela trženja tovornih pnevmatikTjaša Klemenc, 2009, diplomsko delo Ključne besede: marketing, prodaja, cene, tržno komuniciranje, strategija trženja, pnevmatike, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 486,46 KB) |
|
8. E-pošta kot komunikacijski kanal na delovnem mestu v javni upraviMetka Guttmann, 2011, diplomsko delo Ključne besede: elektronska pošta, zasebnost, varnost, nezaželena pošta, poslovno komuniciranje, javna uprava, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,02 MB) |
9. Organizacijska struktura - primer podjetja Porsche Slovenija d.o.o.Simona Mavsar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Porsche Slovenija, organizacija, organizacijske strukture, tehnika, motiviranje, komuniciranje, management, kultura podjetja Celotno besedilo (povezava drugam) |
|