1. Stališča staršev do bralne značke v vrtcuNeža Bedenčič, 2024, diplomsko delo Ključne besede: Knjige in branje, Predšolska vzgoja, Bralne značke, branje, družinsko branje, govorno-jezikovni razvoj, predšolska bralna značka, porajajoča se pismenost, stališča staršev Celotno besedilo (datoteka, 861,34 KB) |
2. Development of geometrical thinking in primary school through cognitive apprehensionBranka Antunović-Piton, 2024, doktorska disertacija Ključne besede: Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Geometrija, Geometrijski liki, kognitivno razumevanje, ravni geometrijskega mišljenja, geometrijski lik, vizualizacija, sklepanje, konstrukcija, akcijsko raziskovanje, DGT program Celotno besedilo (datoteka, 12,94 MB) |
3. Usposobljenost učiteljev za poučevanje otrok z avtističnimi motnjami na slovenskih tržaških osnovnih šolahLara Stulle, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Otroci s posebnimi potrebami, Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, Avtizem, osnovne šole na Tržaškem, vključevanje otrok s posebnimi potrebami, avtistične motnje, učitelji, stališča, usposobljenost Celotno besedilo (datoteka, 1,12 MB) |
|
5. Vključevanje otrok priseljencev v slovenske vrtceKlara Kladnik, 2024, diplomsko delo Ključne besede: Predšolska vzgoja, Večkulturnost, Priseljenci, medkulturnost, medkulturne kompetence, otroci priseljenci, smernice, vključevanje Celotno besedilo (datoteka, 1,05 MB) |
|
7. Analiza učenčevih dosežkov pri reševanju nalog iz decimalnih števil na nacionalnem preverjanju znanja iz matematikeLucija Uršič, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Matematika, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Decimalni sistem, decimalna števila, analiza napak, nacionalno preverjanje znanja, šestošolci Celotno besedilo (datoteka, 2,12 MB) |
|
|
10. Igrifikacija v poučevanju likovne umetnosti s pomočjo umetniške video igreEva Sikošek, 2024, magistrsko delo Ključne besede: likovna umetnost, likovna pedagogika, IKT, igrifikacija, digitalizacija, videoigra, grafično oblikovanje, oblikovanje videoigre, netradicionalne učne metode, učenje in poučevanje Celotno besedilo (datoteka, 10,39 MB) |