|
2. Obravnava motiva medsebojnih odnosov v zbirkah pravljic Medo in Pujsi 1 ter Pipi in MelkijadEva Veteršek, 2024, diplomsko delo Ključne besede: Predšolska vzgoja, Pravljice, medsebojni odnosi, mladinska književnost, sodobna pravljica, Pipi in
Melkijad, Medo in Pujsi 1. Celotno besedilo (datoteka, 621,86 KB) |
3. Vloga predmeta gospodinjstva pri okoljskem osveščanju - znanje in mnenje učencevTjaša Klemen, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Gospodinjstvo, Preprečevanje onesnaževanja, onesnaževanje okolja, odpadki, učenci, predmet gospodinjstvo, izobraževanje okoljskih vsebin Celotno besedilo (datoteka, 2,09 MB) |
|
5. Socialna anksioznost pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenjaDoroteja Terihaj, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Socialna fobija, Otroci z učnimi težavami, učenci s specifičnimi učnimi težavami, učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, anksioznost, medosebne težave, socialna anksioznost Celotno besedilo (datoteka, 1,92 MB) |
|
7. Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted studentsMiha Slapničar, Luka Ribič, Iztok Devetak, Luka Vinko, 2024, izvirni znanstveni članek Ključne besede: non-formal education, gifted students, inquiry-based learning, interest, motivation Celotno besedilo (datoteka, 228,37 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
10. Poklicno poslanstvo in delovna zavzetost specialnih in rehabilitacijskih pedagogov pri timskem deluNina Komel, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Vzgoja in izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, Delovne skupine, Delovna etika, poklicno poslanstvo, delovna zavzetost, timsko delo, učinkovitost timskega dela, specialni in rehabilitacijski pedagogi Celotno besedilo (datoteka, 910,54 KB) |