|
2. Evrobarometer držav kandidatk, 2003.5; november - december 20032006, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: osebne in družbene vrednote, pomembnost družine, politične vrednote, eu kot sinonim za demokracijo, razlike med eu in zda, zaznane osnovne kulturne razlike, prostovoljne družbene aktivnosti, pripravljenost učiti se tujih jezikov, navezanost na državo, značilnosti delavnih državljanov, zaposlitveni status, poraba časa, čas porabljen na plačano, neplačano in prostovoljno delo, razlike med spoloma, razlike med sektorji, čas porabljen za gospodinjska dela, finančni pritiski, mnenja o zaposlitvi za polovičen čas, ugodnosti na delavnem mestu, prosti čas, imeti dostop do otroškega varstva, zgodnja upokojitev, upokojitev in pokojnine, vzgoja, tečaji in izobraževanje odraslih, vseživljensko učenje, zadovoljstvo z razmerami na delavnem mestu, nevarnost izgube zaposlitve, splošna vloga starih staršev in skrb za otroke, finančne prioritete evropejcev, pogledi na finance in finančne storitve, finančni izdelki in storitve, ki jih uporabljajo evropejci, čekovna knjižica Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
5. Analysis of the family as a learning siteMaja De Brito, Nives Ličen, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: izobraževanje odraslih, andragogika, vseživljenjsko izobraževanje, družina, biblioterapija, vseživljenjsko učenje, lifelong learning, family, bibliotherapy Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Ideja vseživljenjskosti učenja pri slovenskih protestantihTadej Vidmar, 2010, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: pedagogika, zgodovina, vzgoja in izobraževanje, protestantizem, reformacija, Slovenija, vseživljenjsko učenje, izobraževanje odraslih, andragogika Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|