|
|
|
4. Priznavanje kompetenc in kvalifikacij v kontekstu globalnih migracijŠpela Petelinek, 2018, magistrsko delo/naloga Ključne besede: priseljenci, globalizacija, vseživljenjsko učenje, izobraževanje odraslih, integracija, zaposlitev, feminizacija migracij, kvalifikacije, kompetence, Kanada. Celotno besedilo (datoteka, 1,70 MB) |
|
6. Vpliv čitalnic na izobraževanje odraslih na SlovenskemMaruša Mlakar, 2010, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, andragogika, zgodovina šolstva, izobraževanje odraslih, neformalno učenje, društva, čitalnice, Narodna čitalnica v Ljubljani, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 5,02 MB) |
|
8. Potrošniška družba ter vseživljenjsko izobraževanje in učenjeEugenija Smolnikar, 2013, diplomsko delo Ključne besede: potrošniška družba, mediji, izobraževanje, učenje, vzgoja, vseživljenjsko izobraževanje, izobraževanje odraslih, trajnostni razvoj Celotno besedilo (datoteka, 818,27 KB) |
9. Plan izobraževanja in njegova realizacija v izbranem podjetjuGita Mihovec, 2016, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, andragogika, izobraževanje odraslih, vseživljenjsko izobraževanje, izobraževanje v podjetjih, človeški viri, neformalno učenje, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,23 MB) |
10. »¡Viva la mujer que lucha! / Naj živi ženska, ki se bori«: Feministično izobraževalne prakse v Oaxaci, MehikaTjaša Franko, 2021, magistrsko delo/naloga Ključne besede: antropologija učenja, izobraževanje odraslih, pravice žensk, feminizem, epistemologija juga, vseživljenjsko učenje, neoliberalizem Celotno besedilo (datoteka, 2,56 MB) |