|
|
|
4. Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., NakloAndreja Bertoncelj, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisingaPolona Stepišnik, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pospeševanje prodaje, organizacija, dejavnost, naloga, cilj, upravljanje, informacijska tehnologija, tržne raziskave, raziskave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Pomen poslovnih daril z zornega kota trženjaMateja Trtnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje JugoslavijeKlemen Pipan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava tires, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, izvoz, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, direktno trženje, promocija Celotno besedilo (povezava drugam) |