1. Razvoj zelenega programa gospodarske družbe Merkur d.d.Barbara Savić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, analize kupcev, okrasne rastline, vrtni center Merkur, anketa, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) |
|
3. Prispevek vinskih prireditev k tržnemu položaju vinMojca Štorgelj, 2010, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vino, vinske prireditve, promocija, pospeševanje prodaje, ankete, internetno trženje, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 660,07 KB) |
4. Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., NakloAndreja Bertoncelj, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Regionalna politika in njeno izvajanje v SlovenijiBlaž Krajnc, 2001, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, mednarodne ekonomske integracije, regionalna politika, občine, financiranje, zaposlovanje, regionalni razvoj, pospeševanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Analiza dejavnikov nakupa za potrebe merchandisingaPolona Stepišnik, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pospeševanje prodaje, organizacija, dejavnost, naloga, cilj, upravljanje, informacijska tehnologija, tržne raziskave, raziskave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Razvoj in promocija turizma v LjubljaniTanja Karadžić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Ljubljana, turizem, razvoj, povpraševanje, ponudba, promocija, financiranje, turistični proizvod, strategija trženja, pospeševanje Celotno besedilo (povezava drugam) |