1. Identifikacija porabnikov z blagovno znamkoŽiva Kolbl, Selma Saračević, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: trženje, potrošnik, blagovne znamke, identifikacija porabnikov, blagovna znamka, potreba po edinstvenosti, stereotipi, tipični uporabniki znamke Celotno besedilo (datoteka, 305,76 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
3. Kanibalizacija blagovne znamke testenin MlinotestJasmina Hamzić, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Mlinotest, blagovne znamke, trgovska blagovna znamka, komparacije, spremembe, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Vpliv države izvora na premoženje blagovne znamkeNataša Dovič, 2016, magistrsko delo Ključne besede: država izvora, hitro rastoča blagovna znamka, premoženje blagovne znamke, soznamčenje, Blagovne znamke, Potrošniki, Mobilni telefoni, Trg, Magistrske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetjuNeva Lotrič, 2016, diplomsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, trgovska blagovna znamka, strategija trženja, planiranje, pospeševanje, distribucija, cena, prodaja, poslovno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
10. Izjeme od načela specialnosti v okolju znamke Evropske unije, Razvoj doktrine in temeljna judikaturaNadja Strle, 2023, magistrsko delo Ključne besede: blagovna znamka, načelo specialnosti, znana znamka, ugled znamke, blagovna znamka z ugledom, Uredba (EU) 2017/1001, izkoriščanje ugleda znamke, omadeževanje znamke, razvodenitev, uporaba znaka, upravičeni razlog Celotno besedilo (datoteka, 715,45 KB) |