1. Identifikacija porabnikov z blagovno znamkoŽiva Kolbl, Selma Saračević, 2020, original scientific article Keywords: trženje, potrošnik, blagovne znamke, identifikacija porabnikov, blagovna znamka, potreba po edinstvenosti, stereotipi, tipični uporabniki znamke Full text (file, 305,76 KB) This document has more files! More... |
|
3. Kanibalizacija blagovne znamke testenin MlinotestJasmina Hamzić, 2016, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Mlinotest, blagovne znamke, trgovska blagovna znamka, komparacije, spremembe, trendi Full text (outside link) |
4. Vpliv države izvora na premoženje blagovne znamkeNataša Dovič, 2016, master's thesis Keywords: država izvora, hitro rastoča blagovna znamka, premoženje blagovne znamke, soznamčenje, Blagovne znamke, Potrošniki, Mobilni telefoni, Trg, Magistrske naloge Full text (outside link) |
|
6. Načrt trženja za uvedbo novega izdelka v izbranem podjetjuNeva Lotrič, 2016, undergraduate thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, trgovska blagovna znamka, strategija trženja, planiranje, pospeševanje, distribucija, cena, prodaja, poslovno komuniciranje Full text (outside link) |
|
|
|
10. Izjeme od načela specialnosti v okolju znamke Evropske unije, Razvoj doktrine in temeljna judikaturaNadja Strle, 2023, master's thesis Keywords: blagovna znamka, načelo specialnosti, znana znamka, ugled znamke, blagovna znamka z ugledom, Uredba (EU) 2017/1001, izkoriščanje ugleda znamke, omadeževanje znamke, razvodenitev, uporaba znaka, upravičeni razlog Full text (file, 715,45 KB) |