|
2. Izbira informacijske rešitve za management odnosov s strankamiRobert Kunstelj, 2006, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, odnosi s strankami, management, informacijska tehnologija, sistemi, CRM, raziskave, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Primerjava orodja Microsoft Dynamics 4.0 CRM z orodjem Microsoft Outlook 2007 z Business Contact Manager in kriteriji odločanja za izbor podjetju primernejšega orodjaPeter Hazler, 2009, diplomsko delo Ključne besede: kriteriji za primerjavo, Microsoft Dynamics 4.0 CRM, Microsoft Outlook 2007, Business Contact Manager, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,53 MB) |
4. Izdelava strateškega plana informacijskega sistema za podporo prodaji in trženju izdelkov visoko cenovnega razredaDejan Dular, 2009, diplomsko delo Ključne besede: strateški plan, analiza, visoko cenovni izdelki, razširitve, upravljanje odnosov s strankami, microsoft crm 4.0, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 3,44 MB) |
5. Integracija Ciscovega kontaktnega centra z Microsoftovim sistemom za upravljanje odnosov s strankamiGregor Šemrl, 2010, diplomsko delo Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s kupci, CRM, kontaktni center, klicni center, integracija, spletne storitve, IP telefonija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 6,68 MB) |
6. Analiza CRM produktov za elektro distribucijska podjetjaDavorin Kocbek, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Microsoft Dynamics CRM 4.0, Intrix CRM, Salesforce CRM, EVI Jet, kriteriji za primerjavo, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,34 MB) |
7. Razvoj spletnega sistema za upravljanje odnosov s strankamiSimon Merlak, 2011, diplomsko delo Ključne besede: sistem za upravljanje odnosov s strankami, CRM, spletne aplikacije, računalništvo v oblaku, Boko CRM, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,92 MB) |
8. Integracija sistemov CRMDavid Vidmar, 2011, diplomsko delo Ključne besede: CRM, ERP, integracija, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,45 MB) |
9. Uporaba družabnih omrežij v okviru procesov CRMJan Peloza, 2012, diplomsko delo Ključne besede: družabna omrežja, socialna omrežja, Facebook, vmesniki, CRM procesi, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 15,26 MB) |
10. Mobilna aplikacija za podporo CRM procesovMario Karimović, 2012, diplomsko delo Ključne besede: mobilna aplikacija, CRM, PhoneGap, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,02 MB) |