izpis_h1_title_alt

Integracija Ciscovega kontaktnega centra z Microsoftovim sistemom za upravljanje odnosov s strankami : diplomsko delo
Šemrl, Gregor (Avtor), Ciglarič, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/1026/1/Semrl_G._%2DUN.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sistem za upravljanje odnosov s kupci, CRM, kontaktni center, klicni center, integracija, spletne storitve, IP telefonija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2010
Založnik:[G. Šemrl]
Št. strani:X, 68 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:7621716 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:643
Število prenosov:111
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:customer relationship management, CRM, contact center, call center, systems integration, web services, IP telephony, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj