1. Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobnoPatrick Vesel, 2008, doktorska disertacija Ključne besede: trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, dobavitelji, kadri, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza, case study, Merkur Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitevKatja Pečlin, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bančništvo, storitve, uporabniki, odnosi s strankami, medosebni odnosi, raziskave, metode, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalniAndrej Daniel Kuhelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, potrošnik, trgovinsko podjetje, komuniciranje, medosebni odnosi, prodaja, odnosi s strankami, lojalnost, vrednost, dejavnost, trženje, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenostiSimon Plestenjak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, storitve, izvajanje, odnosi s strankami, komuniciranje, dejavnost, cena, podjetje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Mobilno bančništvoManca Čarman, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, banke, bančništvo, bančno poslovanje, storitve, trženje, informacijska tehnologija, mobilna telefonija, odnosi s strankami, kreditne kartice, tržne poti, primeri, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankamiLea Japelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, razvoj, informacijske poizvedbe, podatki, skladiščenje podatkov, raziskave, izvajanje, tveganje, koristnost, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Zaznava ugleda podjetja Lesnina d.d. med porabnikiAndreja Turk, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, pohištvena industrija, Lesnina, image, odnosi s strankami, psihologija potrošnika, poslovna strategija, raziskave, metode, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Ravnanje z odnosi do strank v bankahIris Lanščak, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, banke, bančništvo, dejavnost, storitve, odnosi s strankami, poslovno komuniciranje, medosebni odnosi, metode, izvajanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Vzpostavljanje dolgoročnega odnosa s kupci avtomobilov Mercedes-Benz v SlovenijiSandi Pecić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, prodaja, avtomobilska industrija, marketing mix, trg, odnosi s strankami, medosebni odnosi, cilj, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |