izpis_h1_title_alt

Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitev : diplomsko delo
Pečlin, Katja (Avtor), Rojšek, Iča (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/peclin98.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bančništvo, storitve, uporabniki, odnosi s strankami, medosebni odnosi, raziskave, metode, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:[K. Pečlin]
Št. strani:46 str., 20 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:12314086 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:613
Število prenosov:211
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, banking, services, users, customer relationship, interpersonal relations, research, methods, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj