1. Vpliv žganih pijač na preživetje bakterij seva Salmonella enteritidis v modelu želodcaLuka Kranjc, 2011, diplomsko delo Ključne besede: protimikrobno delovanje, Salmonella enteritidis, žgane pijače, alkoholne pijače, vodka, encian, Gentiana lutea, pelinkovec, Artemisia absinthium, model želodca, umetni želodčni sok, živila, otroška kašica, mleko, jogurt, majoneza, razdeto meso, oslič Celotno besedilo (datoteka, 803,08 KB) |
2. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 943,29 KB) |
3. Sistemi ravnanja z odpadno embalažo v državah EUJurij Premrl, 2004, magistrsko delo Ključne besede: ekonomske teorije, odpadni material, embalaža, management, ekonomska rast, ekologija, EU, zakonodaja, sistemi, tržni delež, case study, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, Slovenija, izvajanje, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza organizacije Slovenijavino d.d.Marjan Šmidovnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, Slovenijavino, organizacijske strukture, tehnologija, komunikacije, motiviranje, analiza, kritika Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Odnos države do alkoholaPetra Vrečar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, alkoholne pijače, alkoholizem, zdravje, zdravstvo, zgodovina, država, družba, zakonodaja, mednarodne primerjave, EU Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Tržno komuniciranje in zakonske določbeKlavdija Fijavž, 2003, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, oglas, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, regulacija, pravilniki, kodeksi, alkoholne pijače, zdravila, otroci Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza projekta Z glavo na zabavo z zornega kota socialnega trženjaBarbara Culiberg, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, projekti, vodenje projektov, trženje, socialni vidik, mladina, alkoholne pijače, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Corporate brand equity valuation in the food and beverage industry in SloveniaJelena Jokanović, 2005, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, blagovne znamke, vrednotenje, metode, modeli, metodologija, podatki, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Premoženje blagovne znamke piva Bandidos v očeh študentovMatija Kodra, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pivovarstvo, alkoholne pijače, blagovne znamke, trženje, tržne raziskave, potrošnik, zvestoba, zadovoljstvo, kvaliteta, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|