Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Borut Marko Lah

Together there are 31 keywords, that are appearing 31 times.
0 of them (0 % of all) appear more than once, together appearing 0 times (0 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
1xbruto domači proizvod, Teorija deležnikov, demokratičnost, razvitost držav, marketinški strokovnjak, svobodni mediji, deležnik, konkurenčna prednost, pogodbe in nadzor, teorija transakcijskih stroškov, transakcijski stroški, mala in velika podjetja, finančna uspešnost podjetja., zaupanje, trženjska strategija, mala podjetja, luksuzne modne znamke, luksuzni modni dodatki, spletni luksuz, novi luksuz, luksuz, marketinški splet, mladi potrošniki luksuza., računovodska vrednost znamke, digitalna doba, osebna komunikacija, marketinško komuniciranje, sejmi, potrošnikova ocena vrednosti znamke, upravljanje blagovnih znamk, marketing vina