Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Dejan Verčič

Together there are 36 keywords, that are appearing 38 times.
1 of them (2.78 % of all) appear more than once, together appearing 3 times (7.89 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x100%odnosi z javnostmi
1xspletna družbena omrežja, Facebook., marketing iz zasede, politično komuniciranje, Mednarodni olimpijski komite, odgovornost za krizo, ugled, doslednost, sponzorstvo, Znamka delodajalca, obljuba znamke delodajalca, atributi znamke delodajalca., spletni mediji, advertorial, krizno komuniciranje, Izvorno oglaševanje, Olimpijski komite Slovenije, tradicionalni mediji, družbena omrežja, podjetja na Facebooku, blagovne znamke na Facebooku., Facebook algoritem, oklevanje pri cepljenju, cepljenje, komuniciranje cepljenja, sporočilo za javnost, objava na družbenih medijih, GCS model vrednotenja., Lažne novice, situacijska teorija reševanja problemov, Zagovornik načela enakosti, strateško komuniciranje, glasbena industrija, Drake, evropske države.