Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Ilija Tomanić Trivundža

Together there are 125 keywords, that are appearing 149 times.
8 of them (6.4 % of all) appear more than once, together appearing 32 times (21.48 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
8x25%Diplomska dela
5x15.63%reprezentacija
4x12.5%Fotografija, Magistrske naloge, Množični mediji
3x9.38%Stereotipi
2x6.25%novinarska fotografija, Analiza diskurza
1xverodostojnost novinarske fotografije, Novinarstvo, Stečaj, Objektivnost, Maribor (Slovenija), Volilne kampanje, Združene države Amerike, stock fotografija, Priseljenci, Ideologija, Mehičani, predvolilni govori, delo, ženskost, politična ekonomija, akcijska junakinja, Podsaharska Afrika, Poročanje, žanr, Ženske, tranzicija, spletne agencije, Enakost spolov, Filmi in ženske, novice, poimenovanje fotografij, popotna fotografija, diskurzivna analiza, umetnostna fotografija, družbena funkcija, družbeni nadzor, snapshot, posmrtna fotografija, spominsko portretiranje, državljansko novinarstvo, internet, postmoderna, družinska fotografija, Instagram, ideološki aparat, vzgojna vloga, motivacija, Videospoti, Rap (Glasba), ameriške sanje, Fotografi, negativne novice, Spletne storitve, Uspeh, spol, LGBT, nenakup, Islamska država, vizualna reprezentacija, feministični avtoportret, Hannah Wilke, ključne besede, ikonična fotografija, politično komuniciranje, interaktivnost., volilna kampanja, Twitter, dihotomija, Personalizacija, gledalec, dokumentarna fotografija, gnus, šokantne podobe v javnem komuniciranju, Slikovna zdravstvena opozorila, vojaške in nadzorne kamere, fotografski kodi in konvencije objektivnosti, mehiške telenovele, ženski lik, umor, tabloidi, svoboda, storitev VOD, individualizacija, neoliberalizem, mediji, kampanja anti-LGBTQIA+, založništvo in knjigotrštvo, binarna struktura, populizem, politična homofobija, Madžarska, spreminjanje vedenja uporabnika., Avtentičnost, Nadzor, narativna analiza, Vsakdanje življenje, Urbano okolje, urbani raziskovalci, spletno komuniciranje, Jedrske nesreče, Analiza slik, sirski deček, Ikone, poglobljeni intervju, Javno mnenje, Afere, Kritična analiza diskurza, Identiteta (psihologija), poraščenost, lepotni ideali, (Post)feminizem, spletni vplivneži, turistična fotografija, družbeno omrežje Instagram, ideologija, kritična analiza., selfi, Fotografija v družbenih vedah, psihologizacija, Google Street View, javni prostor, Begunci