Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Klement Podnar

Together there are 525 keywords, that are appearing 723 times.
79 of them (15.05 % of all) appear more than once, together appearing 277 times (38.31 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
33x11.91%Diplomska dela
11x3.97%Trženje, Magistrske naloge
9x3.25%zaupanje
8x2.89%Blagovne znamke
6x2.17%nakupna intenca
5x1.81%interno komuniciranje, milenijci, Slovenija, oglaševanje, lojalnost, identifikacija, tržne znamke, Potrošniki, korporativni ugled, zadovoljstvo
4x1.44%Mala in srednja podjetja, korporativno komuniciranje, imidž, Oglaševanje
3x1.08%zavezanost, skepticizem, Facebook, znamčenje, potrošnik, Vedenje potrošnikov, Tržno komuniciranje, interni marketing, Zadovoljstvo na delovnem mestu, vizualne metafore, Podjetja, Zaupanje, organizacijska identifikacija, Ugled, komunikacijska klima
2x0.72%pripravljenost plačati več, lastnosti, Turizem, prepoznavnost, Instagram, vključenost, EEG, ekonomski etnocentrizem, Šport, zavzetost zaposlenih, znamčenje delodajalca, skrb za zdravje, družbeni mediji, interno znamčenje, zvestoba, antropomorfizacija, Potrošništvo, organizacijska zavezanost, Množični mediji, odnos do oglaševanja, vpliv, zeleni marketing, okoljska ozaveščenost, medorganizacijski trg, hitra moda, potrošniki, ugled, Ljubljana, zdravje, trajnost, vizualna podoba, Banke, Konkurenca, Upravljanje, Skepticizem, deležniki, Cene, družbena odgovornost podjetja, vplivnostni marketing, družbena omrežja, Družbena omrežja, Družbena odgovornost podjetja, vizualna retorika, Metafora
1xpromocijsko novinarstvo, časopisne priloge, Kulinarika, Turizem in gastronomija, tiskani mediji, gurmani, foodie, Spletno oglaševanje, Družboslovne ankete, tržna znamka države, Narodna identiteta, digitalni marketing, merjenje učinkovitosti, Novinarstvo, vizualna identiteta, luksuzne znamke, Doktorske disertacije, Umetna inteligenca, disertacije, prestiž, spletne skupnosti, domačnost, Uporabniki interneta, Spletna družabna omrežja, zaupljivost, slovenska podjetja, blagovne znamke, Tehnologija, ponudniki finančnih storitev, nakupne intence, Lojalnost, Finančne storitve, Vrednote, etično svetovanje, marketinška usmerjenost, empirična raziskava, Vizualno komuniciranje, Zadovoljstvo potrošnikov, modna industrija, fizična aktivnost, Delodajalci, pametne ure, Vodenje zaposlenih, Timsko delo, Socialni marketing, Splet 2.0, Spreminjanje vedenja, liminality, Agencije za posredovanje dela, Delavci, Vodenje, Organizacije, Informacije, Delovna razmerja, preobremenitev, zmeda potrošnikov, Nakupovanje, prenova blagovne znamke, teorija o lastnostih vodij, vodje, Študije primerov, marketinška uspešnost, Potrošnja, spletno trženje, Digitalne komunikacije, Sodelovanje, Družbeni mediji, elastičnost povpraševanja, vsebinski marketing, Neposredno trženje, Medorganizacijsko trženje, Telefon, nakupne odločitve, soznamčenje, Modni oblikovalci, Motivacija, necenovne promocije, Avtomatizacija, avtomatizacija trženja, Prodaja, liminalnost, Spletne storitve, konkurenčnost, pospeševanje prodaje, Promocija, Kvalitativna analiza, Industrijsko oblikovanje, Mobilni telefoni, Kakovost, korporacijske znamke, globalni marketing, majhna podjetja, ugnezdene in sekajoče identifikacije, mnogovrstnost identifikacij, prepletanje identifikacij, globalno oglaševanje, globalni mediji, korporacijska identifikacija, interna uspešnost znamke, internomarketinški splet, splet 2.0, globalna standardizacija, lokalna adaptacija, skupinski sejemski nastopi, majhna in srednje velika podjetja, korporacijsko oglaševanje, obdarovanje, prednostno tematiziranje, oglasni prostor, shranjevanje matičnih celic, medijska substitucija, samoobdarovanje, spolna objektivizacija, storitveno okolje, strokovni sejem, storitveno osebje, kakovost storitev, Pošta Slovenije, krizno komuniciranje, skupinska vadba, vrednost tržne znamke, svetloba, mobilni marketing, osvetlitev, prodajni prostor, pivovarska industrija, pivovarstvo, produktni nivo komuniciranja, študija primera, človekovo telo, moški, ženske, seksizem, morala, zakonodaja, znamčenje znotraj podjetja, eklektična paradigma, korporativni imidž, identiteta blagovne znamke, korporativna kredibilnost, cinizem, vrednotenje tržnih znamk, prednostno vrednotenje, e-marketing, mednarodni internetni marketing, trgovske znamke, Gorenje, znamka turistične destinacije, slovenska smučišča, korporativna spletna stran, poznavanje, matične celice, Družbena menjava, Interni marketing, Lastništvo zaposlenih, Komuniciranje v upravljanju, Organizacijske spremembe, Propaganda, delovni staž, postopkovna pravičnost, lokus kontrole, participacija zaposlenih, družbeni status, socialne primerjave, teorija zadovoljevanja potreb, sprejetje tehnologije, upiranje spremembam, ISO standard, Kvantitativno raziskovanje, razširjeno sebstvo, Nevroznanosti, nevromarketing, afera Diselgate, zagonska podjetja, lastniki podjetij, Sebstvo, Politično trženje, certifikati kakovosti, Kandidati za volitve, Volilne kampanje, Družinska podjetja, Identiteta (Psihologija), teorija socialne identitete, turistično zavarovanje, eko označevanje, zdravstvena ozaveščenost, dehumanizacija, vojna propaganda, potrošniški etnocentrizem, potrošniška naklonjenost, prestiž blagovne znamke, identiteta organizacije, marketinški splet mesta, parasocialni odnosi, motivacija, kakovost storitve, poslovni uspeh, etično znamčenje, logotipi, storitveni marketing, sledenje pogledu, tipologija vizualne retorike, fokus pogleda, okvirjanje, nakupna odločitev, cenovna dostopnost, zavezanost trgovcu, marketing finančnih institucij, zaznana kakovost storitve, zadovoljstvo odjemalcev, zelene oznake, vizualni stimuli, novi mediji, Wolkswagen, Moda, mesni nadomestki, naklonjenost mesu, nepremičninska agencija., vedenjska lojalnost, koristi, stališčna lojalnost, prehrambna neofobija, Dejavniki vpliva na zadovoljstvo potrošnika pri nakupih modnih izdelkov v spletnih trgovinah, Nacionalni inštitut za javno zdravje., oglas, virtualne znamčne skupnosti, spletna družbena omrežja, moda, ki niso povezane s storitvijo, ki so neposredno povezane s storitvijo, lokalno pridelana hrana, lokavorizem, lokalno, bančništvo, zaznana družbena odgovornost podjetja, skrb za okolje, varnost hrane, komuniciranje korporacije., zvočno znamčenje, všečnost korporacijskega oglasa, korporacijski imidž, alternativna pridelava hrane, živali, zavzetost, samoučinkovitost, samospoštovanje, kajenje, samostigmatizacija, prepričevalska ozaveščenost, oglaševanje., družbeni pomen oglaševanja, ekonomski pomen oglaševanja., lokalni izdelki, intenca nakupa, družbena omrežja., profesionalni plesalci, osebno znamčenje, zaznana objektivnost oglaševalskih trditev, skepticizem do oglaševanja, motivi za spremljanje vplivnežev., Odnos do oglaševanja, spletni vplivneži, covid-19, zadovoljstvo z življenjem, milenijci., uspešnost zaposlenih, razvoj merskega modela, javno komunalno podjetje, merjenje ugleda, vedenje zaposlenih., odnos do dela, potrošniška izbira, nakupna odločitev potrošnikov, trajnostni marketing, ESG dejavniki, poročanje o družbeni odgovornosti, komuniciranje družbene odgovornosti, donacije, orodja družbene odgovornosti, marketinško komuniciranje, trženje, marketinški odnosi, odnosni marketing, medorganizacijski trgi, prepričevalno komuniciranje, vizualna metafora, zaznana družbena odgovornost, dobrodelne organizacije, kredibilnost, sponzorirane objave, vplivnež, pristnost, TikTok, osebnost, blagovna znamka, storitveni prostor, neprofitni sektor, trgovina, tržna znamka, skladnost, tržno komuniciranje, sejmi, stališče do blagovne znamke, zaznan eksterni prestiž, nakupna namera, stališče do vplivnežev, e-mail marketing, vplivneži, strokovna organizacija, korporacijska znamka, embalaža, všečnost estetske embalaže, družbenopolitično., porabniki, aktivizem, učinkovitost oglaševalskih nagovorov, emocionalni nagovor, zaposleni, zdravstvo, oznamčeni podkast, korporativni podkast, podkast, odnosi z javnostmi, zdravo življenje, oglaševalski nagovori, racionalni nagovor, samocenzura, kreativnost, politična korektnost, porabniški etnocentrizem, Ključne besede: vplivnež, pomoč podjetju, turistični marketing., zadovoljstvo uporabnika, zapomljiva turistična izkušnja, spletne govorice, TripAdvisor, hevristike, teorija vizualne zaznave, imidž., spletne interesne skupnosti, prvi vtis, Ključne besede: identiteta blagovne znamke, veleplakati, uživanje v nakupovanju, cenovna občutljivost, ekološke oznake, informiranost, blagovna znamke, intrinzična motivacija, ekstrinzična motivacija, nezaupanje, potovalni blogi, trajnostni razvoj, ugled podjetja., trajnostno naravnan posameznik, vrzeli med podobami destinacije., podoba destinacije, tipologija, vključenost uporabnikov, ugled podjetja, intenca obiska, Mladina, mladi potrošniki, zaupanje potrošnikov, kompetentnost, socialna identiteta, referenčne skupine, Komuniciranje, Uporabniki, Klicni centri, zadovoljstvo uporabnikov, Identifikacija, Generacije, Organizacijska kultura, ekološka trgovska blagovna znamka., znane osebe, ekološko pridelana živila, trgovska blagovna znamka, korporativna znamka, SOF, vloge znanih oseb, model delovnih zahtev in virov, spletni vplivnež, vodenje, delovna zavzetost, Slovenija., statusna potrošnja, luksuzno blago, Ekološko certificirana hrana, zelene označbe, imidž tržne znamke., zadovoljstvo potrošnikov s tržno znamko, Lojalnost potrošnikov tržni znamki, zaupanje potrošnikov tržni znamki, pripravljenost na nakup, okoljska ozaveščenost., Pametna telefonija, intenca zamenjave, viri internega komuniciranja, zadovoljstvo zaposlenih, Petrol d. d., zadovoljstvo z delovnim mestom, produktivnost, personalizacija., zeleni potrošnik, oglasi, marketing, vsebina., ekološko ozaveščeno nakupno vedenje, okoljsko znanje, generacija Y, aktivnosti promocije zdravja na delovnem mestu, generacija X, privlačnost delodajalca, vpliv vrstnikov, teorija potrošne vrednosti., Skepticizem potrošnikov, vizualni element, nevroznanost, audio, video oglas, motoristi, motocikel., čustva, pozornost, prenos nasledstva., lekarna, znamke s tradicijo, nasledstvo v družinskih podjetjih, Ključne besede: družinska podjetja, zvestoba blagovni znamki, vegetarijanstvo., atribucija motivov., izogibanje tržnim znamkam, ton komuniciranja, komuniciranje družbene odgovornosti podjetij, družbena odgovornost podjetij, potrošništvo, motivacijski dejavniki, ekološko pridelana hrana, okoljska zaskrbljenost, nakupno odločanje, sledljivost živil, lokalna hrana, Islamska država