Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Andreja Jaklič

Together there are 124 keywords, that are appearing 137 times.
7 of them (5.65 % of all) appear more than once, together appearing 20 times (14.6 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
5x25%Magistrske naloge
3x15%Kitajska, Diplomska dela, Slovenija
2x10%Gospodarska kriza (2008), Evropska unija, globalne verige vrednosti
1xpotrošnja, razvoj, cena, Komercializacija, okolje, bruto domači proizvod, srednja podjetja, migracije, ekonomska diplomacija, osebne tržne znamke, diplomacija več deležnikov, država izvora, prenos znanja, pohištvena industrija, Ukrajina, Blagovne znamke, marketing inovacij, Regresijska analiza, Gospodarske razmere, Bruto domači proizvod, tuji trgi, vstop, Mednarodni trg, Športniki, finančni sistem, Mala in srednja podjetja, Inovacije, gospodarska rast, poslovni klubi, dinamična analiza, produktivnost, dinamični modeli, mednarodno sodelovanje, tovarne, mednarodno podjetje, empirične raziskave, analiza, Ljudska republika Kitajska, tržišče, vstopne strategije, bonitetna ocena, bonitetne agencije, dejavnost, poslovni proces, izhodna dejavnost, panoge dejavnosti, kitajski trg, gospodarsko poslovanje, disertacije, slovenska podjetja, predelovalna industrija, mednarodno poslovanje, podjetje, proizvodnja, pregledi, off-shore, teorija podjetja, medorganizacijska omrežja, internacionalizacija, globalno mesto, moč, Globalna metropola, neposredne tuje investicije, mala in srednje velika podjetja, mednarodna podjetja, lokalni in globalni prostor., digital single market, Multikulturalizem, Ustvarjalne dejavnosti, Kulturna politika, creative content circulation, cultural diversity, Gorenje., vzajemnost, skupina V4, koristi od ekonomskega sodelovanja, Pobuda 17+1, koordinacija, okrevanje, makroekonomija, razvoj odnosov, Kitajska., Znamka države, korporativna znamka, trgovinski odnosi, države Srednje in Vzhodne Evrope, iniciativa 17 + 1, Države Evropske unije, ekomobilnost, reforme, Mednarodni gospodarski odnosi, TTIP, Čezatlantsko trgovinsko in naložbeno partnerstvo, Sporazumi, Regionalizem, Mednarodna trgovina, Tuje naložbe, tranzicija, strategije vstopa, covid-19, diplomacija, gospodarstrvo, Prosta trgovina, Pacifiška zveza, Mednarodne pogodbe, Promet, Varstvo okolja, mobilnost, Alpska konvencija, Alpe, regionalne razvojne banke, Mednarodni odnosi, prostotrgovinski sporazumi, Banke, BRICS, G20, paradoks psihološke oddaljenosti