Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jure Ahtik

Together there are 269 keywords, that are appearing 351 times.
32 of them (11.9 % of all) appear more than once, together appearing 114 times (32.48 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
13x11.4%fotografija
10x8.77%celostna grafična podoba
8x7.02%grafično oblikovanje, oglaševanje
5x4.39%blagovna znamka, vizualna identiteta, oblikovanje
4x3.51%portretna fotografija, logotip, uporabniška izkušnja
3x2.63%komunikacijska kampanja, osvetlitev, družbena omrežja, studijska fotografija
2x1.75%spletno mesto, tehnologija sledenja očesnih premikov, kompozicija, grafični elementi, strategija, komunikacijska sredstva, barve, Gambija, reportažna fotografija, naravna kozmetika, WordPress, plakat, digitalna fotografija, spletno oglaševanje, digitalna ilustracija, animacija, zin, sledenje očesnim premikom
1xfotograf, kultura, modna fotografija, uredniška fotografija, Helmut Newton, reportaža, spletne strani, vizualna kompleksnost, jamska fotografija, izpostavljenost, percepcija uporabnikov, vinarstvo, Twitch, digitalni zaslon, avtomobilski proizvajalci, informacijsko-razvedrilni sistemi, voščilnice, Instagram, Facebook, uporabniški vmesnik, WooCommerce, ustvarjanje vsebin, apartmaji, predvajanje v živo, spletna trgovina, koline, remenke, bolezen, glasbeni video, francoski novi val, video, videoprodukcija, Kampanja, videospot, Velenje Underground, okoljevarstvo., fotografska serija, Fotografija, foto zgodba, prostor, anaglif, stereofotografija, kreativni osnutek, toplozračni balon, krajinska fotografija, dokumentarna fotografija, fotozgodba, Etsy, snapshot, fotografija iz zraka, fotografija balona, trženje, prodaja, oglaševalska kampanja, oglasna fotografija, vizualno oglaševanje, turizem, obrazna mimika, unikatna keramika, odzivna spletna stran, kartografija, slikovni zemljevid, spletno oblikovanje, slog ilustracije, odzivno spletno oblikovanje, zgodovina plakata, studio, fotografska oprema, DIY, reklamni plakat, fotografija izdelkov, Google Analytics, informacijska arhitektura, vitki okvir, analiza trga, prikazovanje čustev, mikroizrazi, multikonferenca, studijska osvetlitev, poslovni model, marketing, jedilni list, žični model, brošura, postavitev, podjetje, Cockta, priročnik, promocijska kampanja, kmečki običaji, promocijski material, Celostna grafična podoba, aluminij, elementi celostne grafične podobe, Prekmurje, kvalitativno raziskovanje, postprodukcija, spletne trgovine, Exit festival, tikvi, ilustracija, zgoščenka, podjetje Portal, propaganda, politično-sociološki plakat, sodobna interpretacija, totalitarni sistemi, zgodovina, Peko, nakupna namera, vpliv glasbe, televizijski oglas, počutje, spomin, likovna analiza, čustva, raziskovalno oblikovanje, digitalno zdravje, komunikacijski materiali, turistična kmetija, okoljevarstvo, astrofotografija, korale, digitalno inovacijsko stičišče, program set.a.light 3D, grafična podoba, reklamni material, kasting, metoda 5s, studijska portretna fotografija, optimizacija dela, nočna fotografija, Rimska cesta, oglas, Instagram oglaševanje, avtomobilistična informativna pobarvanka, oblikovanje pobarvanke, otrokom prilagojeno oblikovanje, izdelava pobarvanke, Facebook oglaševanje, namen fotografije, Orion nebula, galaksija Andromeda, Luna, portretni osvetlitveni stili, svetloba, vizualno izražanje glasbe, glasbena industrija, umetna inteligenca, toplotni zemljevid, vizualno zaznavanje, ploska ilustracija, vizualna identiteta aplikacije, sistem ilustracij, nevrotrženje, tisk, plesna fotografija, ples, športna fotografija, fotozin, vizualna umetnost, humor, vidna komunikacija, interpretacija, podnapisi, prenos vsebine, animirana fotografija, fotografija življenjskega sloga, prodajna fotografija, foto serija, literatura, terapevtska fotografija, hitra moda, konceptualna fotografska serija, spomini, črno-bele fotografije, analiza uporabniške izkušnje, lončarjenje, fotografska zgodba, prenova, osvetljevanje, kolesarski sedež, človeško oko, Barve, produktna fotografija, barvna temperatura, duševno zdravje, Adobe Photoshop, lepotni standardi, retuširanje, 360-stopinjska fotografija, makro fotografija, zenica, načrtovanje spletne aplikacije, načrtovanje animacije, testiranje uporabnosti, uporabniško usmerjeno oblikovanje, glasbeni album, glasbena skupina, proces animiranja, kratki animirani film, teorija vedenjskih sprememb, kritično oblikovanje, oblikovanje in umetnost, prostorska intervencija, literarna adaptacija, SEM, embalaža, fotografski način, računalniške igre, dolgi osvetlitveni čas, oblikovanje lika, festival Gora Rocka, prokrastinacija, virtualna fotografija, kakovost., fotografski žanri, modna torbica, vrste objektivov, goriščna razdalja, popačenje, medij, grafika v gibanju, retuša, nakit, The lie by JPZ., LGBTIQ+, CGP, uniseks oblačila, fotografski studio, Fotoaparat, percepcija gibanja, komunikacija sporočilnosti, barva, film, tipografija, naslovnica