Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Lan Umek

Together there are 154 keywords, that are appearing 233 times.
28 of them (18.18 % of all) appear more than once, together appearing 107 times (45.92 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
13x12.15%motivacija
10x9.35%zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva
8x7.48%zadovoljstvo
6x5.61%zaposleni
4x3.74%organizacija, uspešnost, diplomske naloge, izobraževanje
3x2.8%stres, kakovost, Slovenija, brezposelnost, učinkovitost, mladi
2x1.87%zadovoljstvo uporabnikov, motiviranje, zadovoljstvo strank, delovno mesto, učenje, občine, učni uspeh, anketa, občina, upravna enota, občani, študenti, študentsko delo
1xusposabljanje, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, Zavod RS za zaposlovanje, prva zaposlitev, izobraževanje v pravosodju, učna motivacija, udeleženci, obvladovanje stresa, sistem plač in nagrajevanja, dejavniki stresa, vrste stresa, kvalitativna analiza, statistična analiza, analiza, ovire, storitve, elektronsko poslovanje, merjenje zadovoljstva, Hrvaška, študent, zadovoljstvo z usposabljanjem, migracije, razlogi izseljevanja, študijska izmenjava, motivacijski dejavniki, tujina, izseljeni, delovna sila, zgodovina migracij, center za socialno delo, motivacijski dejavnik, zadovoljstvo z življenjem, delo od doma, družbena blaginja, blaginja, politična apatija, družbeni mediji, gasilske organizacije, prostovoljna gasilska društva, logistika, vodenje kakovosti, transport, prevozništvo, poslovni proces, podjetje, mladina, volilni sistemi, izbrano podjetje, regresija, splošno javno mnenje, stališče, nagrade, policija, učna uspešnost, samopodoba, volitve, volilna udeležba, demokracija, priložnost, podjetništvo, podjetnik, raziskava Eurostudent VI, telesna aktivnost, medsebojni odnosi, kakovostne storitve, bančne storitve, zvestoba strank, Covid-19, motivacija., vodje, komunikacija, kazalniki razvitosti, trajnostni razvoj, Litija, metoda SERVQUAL, lokalna samouprava, kakovost storitev, udobje, vlak, merjenje, nezadovoljstvo zaposlenih, Center za socialno delo, vpliv pandemije na zadovoljstvo, covid-19, organizacijska klima, zadovoljstvo na delovnem mestu, municipal administration, Slovenske železnice, satisfaction, performance, napredovanje, Finančna uprava Republike Slovenije, citizens, kakovost življenja, področja merjenja razvoja, občinska uprava, dimenzije kakovosti, stranke, župan, znanje, proces usposabljanj, javne storitve, uprava enota Velenje, športni objekt, otroci, športnovzgojni karton, telesni fitnes, upravna področja, športna infrastruktura, poklicna mobilnost, geografska mobilnost, odnosi, prilagajanje na okolje, javna uprava, motivacij, indeks razvitosti, zadovoljstvo zaposlenih pri delu, zdravstveni delavci, epidemija COVID-19, trg dela, prekarno delo, mobilnost, Kardeljeva ploščad, ukrepi države, slovenski študentje, municipality