Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Alenka Gril

Together there are 212 keywords, that are appearing 260 times.
33 of them (15.57 % of all) appear more than once, together appearing 81 times (31.15 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
6x7.41%šolska svetovalna služba
5x6.17%socialno delo
4x4.94%duševno zdravje
3x3.7%mladostništvo, epidemija covida-19, šolsko svetovalno delo, mladi, inkluzija, otroci s posebnimi potrebami
2x2.47%prehod v odraslost, glas otroka, težave v duševnem zdravju, kompetence, uspešnost, pomoč in podpora, vzgoja, starševstvo, socialna omrežja, socialno delo v šoli, osnovna šola, socialna sprejetost, svetovalna služba, spremembe, stres, otroci, epidemija COVID-19, samopodoba, družine, glasba, družina, motnje hranjenja, skupnost, socialni stiki
1xspremembe v vedenju in čustvovanju, študentje fakultete za socialno delo, mladostnik, čustveno-vedenjske težave, socialno delo v izrednih razmerah, vzgojni zavod, skupina, odnos med strokovno delavko in družino, spretnosti socialnih delavk, reševanje konfliktov, utemeljeno na odnosu, socialna kohezivnost, socialna anksioznost, delovni odnos, varovalni dejavniki dejavniki tveganja, svetovalno delo v vrtcu, sodelovanje mladih, socialna identiteta, mladinsko delo, aktivacija mladih, socialno delo z družino, Krepitev družine, preventivni program, mladinski centri, skupnostni centri, socialno delo v svetovalni službi, čustvene in vedenjske težave, socialni konteksti, inkluzija otrok s posebnimi potrebami, inkluzija priseljencev, študenti, epidemija Covid-19, pomoč ob duševnih stiskah, soočanje s spremembami, krepitev duševnega zdravja, skavti, varovalni dejavniki, dejavniki tveganja, mladi na prehodu v odraslost, stiske, oskrba na domu, montessori vrtci, pedagoški pristopi, demenca, svojci, mednarodna mobilnost študentov, program Erasmus, vzgojni stili, potrebe in pričakovanja, organizacijska kultura, mladinski center, vzgoja mladostnikov, devetošolci, Koroška, kulturni šok, obratni kulturni šok, ponovni vstop, podpora, strategije spoprijemanja, motivacija, inkluzivna razredna klima, čustveno varna šola, vrstniški odnosi, razredna skupnost, socialna izključenost otrok, psihosocialne posledice prekomerne telesne teže, pomembne druge osebe, odraščanje, osamosvajanje, medosebni odnosi, socialno kulturno delo, socialno delo v osnovni šoli, COVID-19, čustva, kognicija, fizično distanciranje, optimizem, tesnoba, omejevalni ukrepi, digitalizacija, pandemija, covid-19, študentje, kvazi-naravni eksperiment, predšolski otroci, socialno delo po poplavah, potrebe prebivalcev, sodelovanje med organizacijami, ovire pri delu, odzivanje centrov za socialno delo, poplave, proces žalovanja, socialno delo in samomorilnost, duševno zdravje mladih, krizni center za otroke in mladostnike, prevzemanje odgovornosti, vzgojne strategije, vpliv na vsakdanje življenje, duševno zdravje., romski otroci, izobraževanje, prekomerna raba telefona, počutje, razvojna obdobja otroštva, podpora in pomoč v mladinskih in večgeneracijskih centrih, vzgojno delovanje v mladinskih in večgeneracijskih centrih., tehnologija, samomorilnost, socialna podpora, skupinsko socialno delo, skupinsko delo, podpora in pomoč, podporna skupina, samopomoč, ljudje z ovirami, glasbena terapija, pevski zbor, socialno delo s skupino, Društvo paraplegikov ljubljanske pokrajine, facilitator, skupinska dinamika, otrokov glas, prehodi, prilagoditvene težave, uporabniška perspektiva, stanovanjska skupina, likovno ustvarjalne tehnike, normalizacija, otrok, življenjski svet, pogovor z otrokom, strokovni delavci, socialno delo z romskimi otroki, vzgoja in izobraževanje, koncept inkluzivnosti in koncept spoštovanja otroštva, otroci priseljenci, vključevanje otrok priseljencev v slovenski vzgojno-izobraževalni sistem, zaposleni, dijaki, generacija Y, generacija Z, srednje šole, šolske svetovalne službe, slovenska osnovna šola, starševske kompetence, ples in gib, likovnost, fotografije, gledališče, pomoč z umetnostjo, ustvarjalni pristopi, nestrukturiran prosti čas, mladost, identitete, vrstniške skupine, izzivi prihodnosti, prihodnje razmišljanje, razredna klima, disciplina., duševna stiska, duševna motnja, osnovnošolsko izobraževanje, učenci s posebnimi potrebami, romski starši, romski pomočniki, šolski svetovalni delavci, Inkluzija, šolski prostor, medvrstniško nasilje, ki so dolgotrajno bolni, sodelovanje z udeleženimi v procesu pomoči in podpore, Mladostniki, pozitiven razvoj mladih, ki imajo posebne potrebe, ukrepanje, vrste medvrstniškega nasilja, vloge v medvrstniškem nasilju, preprečevanje, pravljice