Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Petra Gregorčič Mrvar

Together there are 133 keywords, that are appearing 277 times.
28 of them (21.05 % of all) appear more than once, together appearing 172 times (62.09 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
27x15.7%pedagogika
26x15.12%pedagoška metodologija
14x8.14%diplomska dela
13x7.56%šolsko svetovanje
10x5.81%šolsko svetovalno delo
8x4.65%magistrska dela
7x4.07%sodelovanje, svetovalni delavci
6x3.49%šolska svetovalna služba, osnovna šola
5x2.91%diplomsko delo
4x2.33%učitelji, mladostniki
3x1.74%svetovalno delo, vrtci, prosti čas, preventiva, starši
2x1.16%šolski svetovalni delavci, priseljenci, izobraževanje na daljavo, ravnatelji, osnovne šole, dejavnosti pomoči, duševno zdravje, gimnazije, šola, zlorabe
1xbesedna komunikacija, pomočniki vzgojiteljev, vzgojitelji, nebesedna komunikacija, komunikacija, pomočnice vzgojiteljic, timsko delo, učne težave, mobing, zgodovina šolstva, vzgojiteljice, svetovalni centri, umetnost, konflikti, govorilne ure, didaktika, pomoč otrokom, podaljšano bivanje, sodelovanje s starši, partnerstvo, žalovanje, mediji, pedagoška sociologija, mladi, zasebni vrtci, katoliški vrtci, pedagoško svetovanje, svetovalci, centri za socialno delo, CAP program, predšolski otroci, zamemarjanje, nacionalne smernice, programske smernice, vključevanje, medkulturnost, dijaki, zgodovina, državljanstvo, pouk, šolska politika, interkulturnost, dijaški domovi, srednje šole, Avstrija, šolski sistemi, primerjalna pedagogika, participacija, Psihično medvrstniško nasilje, dodatna strokovna pomoč na daljavo, oddelek, otroci s posebnimi potrebami, epidemija covid-19, dijaki in dijakinje, strokovni delavci in delavke, oddelčna skupnost, razrednik, preprečevanje stigmatiziranosti, svetovalne delavke, preventivne dejavnosti, duševne motnje, epidemija covida-19, spolno nadlegovanje, spolno nasilje, Covid-19, družina, vloga učencev., kurativa, doživljanje nasilja, prijatelji, tvegana vedenja, samopoškodbeno vedenje, prepoznavanje, elementi formativnega spremljanja, razvojno-preventivne dejavnosti, Formativno spremljanje, vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic, predšolska vzgoja, multidisciplinarni tim, pedagog, interni tim, obravnava otrok, žrtev, kompetence, kompetenčni model, prostočasne dejavnosti, organizacija pouka, interesne dejavnosti, vrste nasilja, kompetentnost, nasilje v družini, nasilje, vrtec, vprašanja, razvojno-edukativni model supervizije, supervizija, medsebojno sodelovanje, težave, stiske, osnovnošolci, obravnava spletnega nasilja, spletno nasilje, medvrstniško nasilje, viri podpore, razredniki