Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mateja Kos Koklič

Together there are 255 keywords, that are appearing 1379 times.
121 of them (47.45 % of all) appear more than once, together appearing 1245 times (90.28 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
130x10.44%raziskave
129x10.36%trženje
128x10.28%analiza
91x7.31%vedenje potrošnikov
76x6.1%odločanje, nakup
24x1.93%Slovenija
22x1.77%psihologija potrošnika, potrošnik
19x1.53%oglaševanje, poslovno komuniciranje
17x1.37%elektronsko trženje
15x1.2%case study
14x1.12%oglas
13x1.04%prehrana, primeri, blagovne znamke, zadovoljstvo
11x0.88%družbena omrežja, spletna trgovina
10x0.8%proizvodi
9x0.72%podjetje, storitve
8x0.64%otroci, tekstilna industrija, strategija trženja, kultura, turizem
7x0.56%lojalnost, mladina, trg, image, pospeševanje prodaje
6x0.48%informacijska tehnologija, cena, prodaja, mobilna telefonija, okolje, trendi
5x0.4%mediji, informacije, consumer behaviour, informatika, direktno trženje, varstvo okolja, analysis, psihologija
4x0.32%Internet, generation gap, efektivnost, ponudba, izbira, decision making, marketing, etika, meritve, varnost, spremembe, zdravila, kozmetika, elektronsko poslovanje, osebnost, pozicioniranje proizvoda, research, zdravje
3x0.24%regulacija, nepremičnine, turistični proizvod, epidemija, stanovanja, tehnologija, ekologija, prodajalna, trgovinsko podjetje, strategija, komparacije, bančništvo, premoženje, inovativnost, kvaliteta, certifikat, podatki, zdravstvo, delitvena ekonomija, trajnostni razvoj, social networks, potrošništvo, vrednost, uporabniki, internet, živilska industrija
2x0.16%telekomunikacije, purchase, električna vozila, nabava, potrošnja, medgeneracijske razlike, electronic marketing, razvoj, družba, podatkovna analitika, prodaja na drobno, šport, inovacije, čustva, medorganizacijsko trženje, odnosi s strankami, Instagram, socialne mreže, bančno poslovanje, alkoholne pijače, družina, mednarodne primerjave, avtomobili, modeli, trgovina, vedenjske znanosti, banke, motiviranje, odnosi z javnostjo, sodelovanje
1xpohištvena industrija, age, Velika Britanija, gospodinjstva, družbena odgovornost, obnovljivi viri energije, energetika, Coca Cola, turistična geografija, novi proizvodi, kadri, nabavna funkcija, usposabljanje, stanovanjska politika, planiranje, YouTube, zavarovalstvo, konkurenca, komuniciranje, youth, pekarstvo, preventiva, oblikovanje, Brugor Mobil, medorganizacijski sistemi, demografija, oblikovanje cene, nutrition, poslovna morala, visoka tehnologija, regije, znanje, vrednote, anliza, potovanja, umetnost, potovalni uradi, informacijska družba, Krka, farmacevtska industrija, povpraševanje, Kosovo, mrežno trženje, aplikacija, gverilsko trženje, tujina, veterinarstvo, prosti čas, delo, človeški kapital, čas, kariera, izobrazba, management, Abanka Vipa, vinarstvo, letalski promet, tržne raziskave, izboljšave, poslovne odločitve, organizacijska psihologija, poslovni proces, food industry, Spar Slovenija, textile industry, sustainable development, brands, trends research, televizija, segmentacija, marketing strategy, purchasing, ethics, Slovenia, goljufija, Google, Youtube, pravična trgovina, etika analiza, produkcija, online shopping, cases, optimizacija, digitalizacija, design, Savdska Arabija, distribucija, Covid-19, zaščita, politika, zakonodaja, s premembe, pandemija, Covid 19, kognitivna znanost, Amazon, ankete, možgani, mlekarstvo, oprema, Štartaj, kulturna dediščina, družbeni mediji, A1, najem, identiteta podjetja, krožno gospodarstvo, čevljarstvo, zgodovina, tržna analiza, Sensilab, zaupanje, standardi, varstvo podatkov, Zara, Lidl, denarne kartice, plačilni promet, embalaža, consumer psychology, recikliranje, zeleno trženje, pospeševanje, nagrade, igre, cestni promet, elektronska pošta, odpadni material, finančni instrumenti, Lušt, luksus, virusno trženje, kodeksi, založništvo