Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mateja Pezdirc-Bartol

Together there are 374 keywords, that are appearing 487 times.
49 of them (13.1 % of all) appear more than once, together appearing 162 times (33.26 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
23x14.2%slovenska književnost
18x11.11%slovenska dramatika
9x5.56%mladinska književnost
6x3.7%bolonjski magisteriji
4x2.47%diplomsko delo, sodobna slovenska dramatika, bolonjske diplome
3x1.85%dramatika, dramatizacija, uprizoritev, slovenski dramatiki, ekspresionizem, Dušan Jovanović, komedija, slikanica, Matjaž Zupančič, Svetlana Makarovič
2x1.23%nasilje, primerjalne študije, sodobna mladinska književnost, mladinski problemski roman, Dogodek v mestu Gogi, postdramsko gledališče, literarni liki, sodobna dramatika, ženski liki, Antigona, Anton Leskovec, psihoanaliza, ilustracije, otrok, lik ženske, tematologija, slovenske dramatičarke, literatura in etika, Slavko Grum, branje, performans, svetovna književnost, avtorska pravljica, Iza Strehar, dramsko besedilo, sodobne slovenske dramatičarke, uprizoritve, gledališče, recepcija v Sloveniji, slovenski pisatelji, Saša Pavček, Hlapci
1xrudi šeligo, odnos med besedilom in uprizoritvijo, lepa vida, svatba, etika v literaturi, poganstvo, večkulturnost in medkulturnost, medkulturni dialog, Kulturno društvo Miran Jarc Škocjan, čarovnica iz zgornje davče, iCankar, fantazija, fantastika, tabuizirane teme / otroška publika / lutkovno gledališče / drugačnost / smrt, sodobna fantazija, Za narodov blagor, proza, Pohujšanje v dolini Šentflorjanski, lutkovna predstava, družina Stražar, ljubiteljsko gledališče, kanon, Poletno gledališče Studenec, Moj lajf, Ob zori, Kralj na Betajnovi, Hlapec Jernej in njegova pravica, mitologija, družbenokritična tematika, Slavo Grum, prostor in literatura, kulturna dediščina, mentorstvo, Šmartno pri Litiji, Joža Debelak, spolno nasilje, sodobna drama, evropska dramatika, bralna značka, uprizoritveno besedilo., avantgardna umetnost, klasična umetnost, performativ, medmedijska umetnost, body art, odrski govor, gledališki lektor, Sodobna slovenska dramatika, spolna zloraba otrok, posilstvo, revolucija, Primož Kozak, Ghazi Randa, Žiga Divjak, politika, zgodovina., Visoška kronika, Ana Karenina, socialni realizem, eksistencializem, poetična drama, živali, živalska pravljica, karakterizacija, čustva, liki, Ladja brez imena, Vitomil Zupan, čustvena inteligenca, odrska priredba, dramatičarke, italijanska književnost, magistrsko delo, basen, literarne zvrsti, fašizem, dekadenca, literarni vplivi, prevodi v slovenščino, literarna recepcija, staroindijska književnost, starogrška dramatika, slovenska gledališča, gledališka predstava, otroška radijska igra, dramska forma, literatura in mit, grška književnost, tragično, tragedija, norveška književnost, norveška dramatika, tabu teme, mladinski roman, slovenska mladinska književnost, sodobna slovenska književnost, priročniki za branje, bolezen, lik matere, moderna, mladostniki, literarne predloge, narodna identiteta, gledališka kritika, gledališke uprizoritve, ženske, sodobni slovenski roman, slovensko gledališče, slovenstvo, komika, doktorsko delo, radijska igra, emancipacija, konstativ, korporativna drama, identiteta, Zvonovi so umolknili, medosebni odnosi, Ivan Cankar, literarnovedna recepcija, zunajliterarni vplivi, Jerman, Rebellion in der Gottschee, podoba Slovencev in Slovenije, X Gombač Žiga, Unenge Johan, Kodrič Filipić Neli, Geda Fabio, Koritnik Ana, imagologija, kočevski Nemci, McKay Sharon E., gledališka recepcija, interpretacija, Škofjeloški pasijon, telesna komika, besedna komika, situacijska komika, pasijonske procesije, Škofja Loka, družbena vloga žensk, manipulacija, resničnostni šov, značajska komika, 2000-, postmodernizem, modernizem, gledališče in likovna umetnost, likovna drama, neoavantgarda, partnerski odnosi, stereotipi, performativna umetnost, Gleeson Libby, Divjad, primerjalna analiza, španska književnost, otroška perspektiva, Ojdip, drama, Kraljična Haris, kakovost, Federico Garcia Lorca, Krvava svatba, Ljubomir Djurković, Maša Pelko, Asja Hrvatin, Ivan Sivec, Neli Kodrič Filipič, Matjaž Fritz, Rudi Mlinar, Magdalena Cundič, literarne adaptacije, družinski odnosi, Ivo Svetina, vrednotenje, pravljica, Potohodec, Otroka reke, Dane Zajc, motiv zla v leposlovju, Voranc, smrt, politično gledališče, Sigmund Freud, zlo, motiv smrti v leposlovju, poetične drame, ruska ljudska pravljica, ruska književnost, slovenska ljudska pravljica, pouk tujega jezika, slovenščina, ruščina kot tuji jezik, ruščina, slovenščina kot tuji jezik, Nataša Kone Lorenzutti, Čaj v parku, slovenska otroška književnost, Rok Vilčnik, Vinko Moderndorfer, Jure Karas, otroška književnost, klasična pravljica, brata Grimm, literarni motivi, sodobna pravljica, Vedrana Grisogono Nemeš, Evald Flisar, papa Pupilo pa Pupilčki, Pupilija, svoboda, performativni obrat, sodobna komedija, slovenska komedija, družbena kritika, uprizarjanje komedij, družbeni kontekst, Lila Prap, gledališka analiza, Do golega, Gremo mi v tri krasne, nekemična zasvojenost, kemična zasvojenost, Povej mi po resnici, Faxtor X, Gugalnica za dva, Od RTM do WTF, Lepe punce lepo bruhajo, zasvojenost, problemski roman, premor, besedilo, jezikovna analiza, jezikovne zvrsti, didaskalije, tabujski roman, slovensla književnost, hitrost govora, postjugoslovanske književnosti, jugosocializem, Andrej Makuc, Jiři Bezlaj, Kevin Brooks, Jonas Gardell, nemška književnost, naturalizem, drugačnost, evgenika, dednost, Melvin Burgess, Igor Karlovšek, Drago Jančar, dramatika absurda, dramske osebe, totalitarizem, Disident Arnož in njegovi, Veliki briljantni valček, Tango, Policija, Sławomir Mrożek, sprejemanje, (drugačen) literarni lik, Primož Suhodolčan, 2000-2020, gibanje, šport, balet, literarna predloga, Hrestač – Božična zgodba, baletna zgodba, libreto, Sarah Kane, sodobna britanska dramatika, strahovi, hrepenenje, dramsko delo, Nejc Gazvoda, literatura, Jazz, Tih vdih, Menjava straže, poljski dramatiki, poljska drama, jerebika, Simona Semenič, Selma in Lojzka, Neskončno ljubljeni moški, štrudelj, ples pa še kaj, Ujeti trenutek, Nika Švab, Vsak glas šteje, Desa Muck, na valovih, Jasnovidka ali dan mrtvih, Karamazovi ali Prevzgoja srca, Siegrfied Melchinger, Goran Stefanovski, Hi-Fi, Al' en al' dva?, Čisti vrelec ljubezni, Bakanalije, Kim Komljanec, Zbeži, motiv zajca, mladinski fantazijski roman, odnos do vojne, literarne predelave, Andrej Ivanuša, Richard Adams, poljska književnost, slovenska drama, Beatrix Potter, Dominik Smole, Jean Anouilh, 21. stoletje, Prevare, Jera Ivanc, slovenka književnost, begunstvo, literarni miti, sodobni slovenski dramatiki, begunska problematika na Slovenskem, likovna govorica