Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mateja Pezdirc Bartol

Together there are 418 keywords, that are appearing 552 times.
53 of them (12.68 % of all) appear more than once, together appearing 187 times (33.88 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
30x16.04%slovenska književnost
19x10.16%slovenska dramatika
9x4.81%mladinska književnost
7x3.74%sodobna slovenska dramatika
6x3.21%bolonjski magisteriji
4x2.14%diplomsko delo, bolonjske diplome, Dušan Jovanović, slovenski dramatiki
3x1.6%Svetlana Makarovič, dramatizacija, branje, ekspresionizem, komedija, uprizoritev, sodobna dramatika, Matjaž Zupančič, dramatika, nasilje, Simona Semenič, slikanica
2x1.07%lik ženske, sodobna mladinska književnost, Dogodek v mestu Gogi, Žiga Divjak, uprizoritve, tematologija, Anton Leskovec, performans, primerjalne študije, Iza Strehar, slovenske dramatičarke, dramsko besedilo, nemška književnost, avtorska pravljica, ženski liki, Hlapci, mladinski problemski roman, literatura in etika, otrok, Antigona, postdramsko gledališče, ilustracije, literarni liki, Slavko Grum, Saša Pavček, svetovna književnost, recepcija v Sloveniji, Kralj na Betajnovi, slovenski pisatelji, Ivan Cankar, sodobne slovenske dramatičarke, psihoanaliza
1xpoetična drama, eksistencializem, Vitomil Zupan, Ladja brez imena, odrska priredba, fantazija, fantastika, tabuizirane teme / otroška publika / lutkovno gledališče / drugačnost / smrt, lutkovna predstava, sodobna fantazija, proza, Hlapec Jernej in njegova pravica, Za narodov blagor, Pohujšanje v dolini Šentflorjanski, kanon, družina Stražar, ljubiteljsko gledališče, zgodovina., politika, revolucija, Primož Kozak, socialni realizem, Ana Karenina, Poletno gledališče Studenec, Kulturno društvo Miran Jarc Škocjan, odnos med besedilom in uprizoritvijo, Visoška kronika, družbenokritična tematika, Šmartno pri Litiji, balet, literarna predloga, Primož Suhodolčan, 2000-2020, gibanje, libreto, baletna zgodba, performativ, konstativ, likovna govorica, Hrestač – Božična zgodba, šport, Sarah Kane, strahovi, hrepenenje, dramsko delo, (drugačen) literarni lik, Nejc Gazvoda, Divjad, sodobna britanska dramatika, Jazz, Tih vdih, Menjava straže, klasična umetnost, avantgardna umetnost, spolna zloraba otrok, spolno nasilje, sodobna drama, evropska dramatika, posilstvo, karakterizacija, liki, čustva, živali, živalska pravljica, Joža Debelak, Slavo Grum, gledališki lektor, Sodobna slovenska dramatika, body art, medmedijska umetnost, odrski govor, uprizoritveno besedilo., prostor in literatura, kulturna dediščina, mentorstvo, bralna značka, čustvena inteligenca, Gleeson Libby, starogrška dramatika, staroindijska književnost, grška književnost, tragično, tragedija, literarne zvrsti, basen, dekadenca, fašizem, italijanska književnost, magistrsko delo, literatura in mit, dramska forma, manipulacija, resničnostni šov, Škofja Loka, pasijonske procesije, družbena vloga žensk, emancipacija, slovenska gledališča, gledališka predstava, otroška radijska igra, radijska igra, literarna recepcija, prevodi v slovenščino, mladinski roman, slovenska mladinska književnost, sodobna slovenska književnost, literarne predloge, tabu teme, priročniki za branje, lik matere, moderna, mladostniki, bolezen, narodna identiteta, slovenstvo, ženske, norveška dramatika, norveška književnost, literarni vplivi, gledališke uprizoritve, gledališka kritika, komika, doktorsko delo, slovensko gledališče, sodobni slovenski roman, Škofjeloški pasijon, telesna komika, X Gombač Žiga, Unenge Johan, Kodrič Filipić Neli, sprejemanje, Geda Fabio, Koritnik Ana, podoba Slovencev in Slovenije, imagologija, kočevski Nemci, McKay Sharon E., Ghazi Randa, medkulturni dialog, poganstvo, mitologija, iCankar, Moj lajf, rudi šeligo, lepa vida, etika v literaturi, večkulturnost in medkulturnost, svatba, čarovnica iz zgornje davče, Rebellion in der Gottschee, Zvonovi so umolknili, performativna umetnost, neoavantgarda, likovna drama, postmodernizem, stereotipi, partnerski odnosi, besedna komika, situacijska komika, značajska komika, 2000-, modernizem, gledališče in likovna umetnost, medosebni odnosi, dramatičarke, korporativna drama, identiteta, Jerman, gledališče, interpretacija, gledališka recepcija, literarnovedna recepcija, zunajliterarni vplivi, Ob zori, dramatika absurda, vrste bralcev, vrste branja, bralna motivacija, bralna pismenost, bralno spodbujevalni projekti, srednja šola, premor, besedilo, jezikovna analiza, gledališka analiza, bralne navade, Lila Prap, Rok Vilčnik, Vinko Moderndorfer, Jure Karas, Vedrana Grisogono Nemeš, slovenska otroška književnost, otroška književnost, brata Grimm, literarni motivi, sodobna pravljica, klasična pravljica, jezikovne zvrsti, didaskalije, Nataša Kone Lorenzutti, Čaj v parku, Gugalnica za dva, Od RTM do WTF, Matjaž Fritz, Neli Kodrič Filipič, Magdalena Cundič, Rudi Mlinar, Asja Hrvatin, Ivan Sivec, Lepe punce lepo bruhajo, Faxtor X, problemski roman, tabujski roman, slovensla književnost, hitrost govora, zasvojenost, kemična zasvojenost, Povej mi po resnici, Do golega, Gremo mi v tri krasne, nekemična zasvojenost, Evald Flisar, družbena kritika, literarne uprizoritve, literarne interpretacije, Kasandra, Boris A. Novak, slovenski pesniki, partizanska dramatika, Ječa se je odprla, Gospod Lisjak, Matej Bor, agitka, Uganka korajše, ki ga povzročajo živali je neznosen, predstava društva ljubiteljic gledališča, 5fantkov.si, potujitveni učinek, stereotip, branja, ciganskega tarota itd., Hrup, Dragica Potočnjak, vojna na Balkanu, vojna, Težka ura, Raztrganci, svoboda, performativni obrat, gledališke predstave, žrtev, Pupilija, papa Pupilo pa Pupilčki, uprizarjanje komedij, družbeni kontekst, slovenska komedija, sodobna komedija, jaz, The Silence, Katarina Morano, fiktivni liki, recepcijska estetika, literarna empatija, Sedem dni, Usedline, Falk Richter, avtofikcija, avtobiografija, Kako je padlo drevo, Ivo Svetina, družinski odnosi, literarni miti, sodobni slovenski dramatiki, begunska problematika na Slovenskem, begunstvo, Jean Anouilh, Dominik Smole, motiv zajca, mladinski fantazijski roman, odnos do vojne, literarne predelave, slovenka književnost, 21. stoletje, Vsak glas šteje, ples pa še kaj, štrudelj, jerebika, Nika Švab, Ujeti trenutek, Prevare, Jera Ivanc, Zbeži, Kim Komljanec, Andrej Ivanuša, Richard Adams, Jonas Gardell, Melvin Burgess, Igor Karlovšek, Tango, Kevin Brooks, Jiři Bezlaj, evgenika, dednost, naturalizem, Andrej Makuc, Policija, Sławomir Mrożek, poljska drama, poljska književnost, slovenska drama, Beatrix Potter, poljski dramatiki, totalitarizem, Veliki briljantni valček, Disident Arnož in njegovi, Drago Jančar, dramske osebe, Selma in Lojzka, Neskončno ljubljeni moški, ruska književnost, slovenska ljudska pravljica, pravljica, vrednotenje, ruska ljudska pravljica, pouk tujega jezika, ruščina kot tuji jezik, ruščina, slovenščina kot tuji jezik, slovenščina, kakovost, Federico Garcia Lorca, Ojdip, Ljubomir Djurković, Maša Pelko, literarne adaptacije, otroška perspektiva, španska književnost, Krvava svatba, Kraljična Haris, drama, primerjalna analiza, poetične drame, motiv smrti v leposlovju, Goran Stefanovski, Jasnovidka ali dan mrtvih, Karamazovi ali Prevzgoja srca, Siegrfied Melchinger, Hi-Fi, Bakanalije, Desa Muck, na valovih, Al' en al' dva?, Čisti vrelec ljubezni, jugosocializem, postjugoslovanske književnosti, Potohodec, Otroka reke, Dane Zajc, motiv zla v leposlovju, Voranc, smrt, politično gledališče, Sigmund Freud, zlo, drugačnost