Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Vesna Žabkar

Together there are 557 keywords, that are appearing 2581 times.
240 of them (43.09 % of all) appear more than once, together appearing 2264 times (87.72 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
194x8.57%trženje
142x6.27%analiza
114x5.04%raziskave
76x3.36%poslovno komuniciranje
71x3.14%Slovenija
56x2.47%oglas
55x2.43%case study
49x2.16%blagovne znamke
38x1.68%vedenje potrošnikov
37x1.63%marketing
36x1.59%elektronsko trženje
35x1.55%podjetje
34x1.5%Internet
32x1.41%nakup
31x1.37%analysis
29x1.28%informacijska tehnologija
28x1.24%research
26x1.15%potrošnik
25x1.1%odločanje
23x1.02%strategija trženja
19x0.84%image, prodaja
18x0.8%meritve
16x0.71%trg, tržne raziskave
15x0.66%zadovoljstvo, oglaševanje, primeri, komuniciranje
14x0.62%modeli, odnosi z javnostjo, consumer behaviour, uspeh, elektronsko poslovanje
13x0.57%brands, lojalnost, odnosi s strankami, strategija, pospeševanje prodaje
12x0.53%efektivnost, ekonomska propaganda
11x0.49%psihologija potrošnika, planiranje, proizvodi, management, uspešnost poslovanja, televizija
10x0.44%konkurenca, segmentacija, družbena odgovornost, poslovanje podjetja, mobilna telefonija, metode
9x0.4%sredstva javnega obveščanja, consumer, socialne mreže, Slovenia, turizem, direktno trženje
8x0.35%cilj, informatika, identiteta podjetja, tržna analiza, storitve, etika, industrijsko podjetje, družbena omrežja, decision making, mladina, business communication
7x0.31%telekomunikacije, trendi, purchasing, novi proizvodi, psihologija, vrednotenje, tisk, neprofitne organizacije, medorganizacijsko trženje, ankete, sodelovanje, mednarodne primerjave
6x0.27%mediji, motiviranje, kadri, ponudba, zdravstvo, sponzorstvo, kultura, otroci, programi, povpraševanje, razvoj
5x0.22%živilska industrija, elektronska pošta, cena, pozicioniranje proizvoda, marketing strategy, Instagram, bančništvo, promocija, advertising, trajnostni razvoj, trgovinsko podjetje, enterprises, consumer psychology
4x0.18%kultura podjetja, vrednote, financiranje, electronic marketing, šport, radio, bančno poslovanje, turistični proizvod, avtomobilska industrija, komparacije, banke, osebnost, visoko šolstvo, prehrana, kvaliteta, spol, podatki, loyalty, models, okolje, social networks, ustvarjalnost
3x0.13%kontrola, institucije, vodenje, valuation, trademarks, Merkur, spletna trgovina, problematika, pravni vidik, gospodarske družbe, hotelirstvo, market, sredstva, življenjski ciklus, Črna gora, izobraževanje, globalizacija, embalaža, metodologija, konkurenčne prednosti, kodeksi, avtomobili, farmacevtska industrija, zdravila, Ekonomska fakulteta, dogodek, Simobil, value, krize, strateški management, advertisement
2x0.09%medkulturno delovanje, development, event, pospeševanje, medorganizacijski sistemi, social network, mednarodno trženje, študenti, Nemčija, Montenegro, regije, država, turistična geografija, brezalkoholne pijače, measurements, vrednost, izobrazba, Hrvatska, Tosama, nepremičnine, prodaja na drobno, prodajalna, consumerism, innovations, environmental protection, Trimo, starost, information technology, youth, založništvo, Iskratel, Cockta, zdravje, medosebni odnosi, projekti, inovacije, personality, poslovna morala, poročila, uporabniki, predpisi, zakonodaja, informacijski sistemi, telefon, business efficiency, strategy, multimedia, design, sustainable development, gradbeništvo, Covid-19, sejmi, poslovno okolje, ocene, panoge dejavnosti, media, vplivneži, Kosovo, tipi, premoženje, data, kreativnost, izvajanje, social responsibility, medgeneracijske razlike, vizija, organizacijske strukture, nagrade, družbeni mediji, majhna podjetja, stroški, behavioural sciences, public relations, informacijska družba, Facebook, trgovina, preizkušanje domnev, knjigotrštvo, products, korporacije, sports
1xpotošnik, Blagovnica Dom, vzajemno trženje, katalogi, preskrbovalne verige, agencije, informacijsa tehnologija, Indija, Topolino, ZDA, jeklarska industrija, MSTC Limited, Fiat, književnost, makroekonomija, organizacija, veriga vrednosti, Terme Krka, zdravilišča, estetika, medorgsnizacijski sistemi, investicije, dohodnina, javne finance, anlaiza, svetovni trg, ekonomičnost, poslovno komuniaciranje, gradbena industrija, zunanje izvajanje dejavnosti, kozmetika, Francija, živilska tehnologija, Mladinska knjiga, testiranje, sposobnosti, znanje, reklamacije, raziskava, tr.enje, dobavitelji, marketing povezav, Italija, podjetja, Emporium, ekonomske dejavnosti, obvladovanje tveganj, izvajalci, društva, kongresi, poslovni grozdi, elastičnost, tobačna industrija, dežele, EU, vodenje projektov, Vega, komunikacija, taziskave, premoženjsko zavarovanje, standardizacija, UNICHEM, poslovni plani, Mobitel, gradbeni material, raziskovalno delo, predvidevanje, korporacija, regionalni razvoj, tržne analize, integrirano trženje, čebelarstvo, razvite dežele, proračuni, razvrščanje v skupine, Mercator, Etiketa tiskarna, karakteristike, kulturna dediščina, tržna struktura, Globtour, specializirane agencije, intervjuji, vzgoja, varstvo podatkov, razstave, dobiček, Medex, tržne poti, Hoteli Otočec, Ljubljanska banka, zavarovalstvo, Istrabenz, BIH, primerjave, informacijske poizvedbe, informacijski viri, Srbija, portfolio, konsolidacija, Jugoslavija, usklajevanje, hierarhija, interesne skupine, lastništvo, Romunija, Poljska, Republika Češka, behaviorizem, Rusija, računovodstvo, delniške družbe, upravljanje, strateško planiranje, PTT, racionalizacija, statistika, vzorčenje, zdravstveni zavodi, Mercedes Benz, učni programi, oblikovanje, Avto Partner, turistični objekti, turistična industrija, pogoji, Petrol, permanentno izobraževanje, učeča se organizacija, javni zavodi, struktura, statistične metode, mednarodno poslovanje, notranja trgovina, delovna uspešnost, restrikcije, produkcija, alkoholne pijače, navidezno nakupovanje, poslovni proces, creativeness, comparative advantages, goal, characteristics, quality, informacije, čustvena inteligentnost, planning, poslovna etika, družbena odgovormost, glasba, legislation, GDPR, social media, privacy, plačilni instrumenti, osebne finance, price, sales discount, data protection, human rights, Teekanne, theory, sex, hardware, Mlekarna Celeia, mlekarstvo, nevropsihologija, fakultete, internet, high technology, analytical department, electronic commerce, dodana vrednost, textile industry, papirna industrija, ŽKD Ledita, potovalni uradi, satisfaction, Papirnica Goričane, Pivovarna Laško, food industry, agriculture, Greece, tehnologija, varnost, generation gap, finančna poročila, Vrtnarstvo Breskvar, varstvo okolja, ethnocentrism, cross-cultural activities, China, international comparisons, regions, potrošnja, tekstilna industrija, direct marketing, nutrition, customer behaviour, culture, business model, zeleno trženje, zaupanje, vlada, politika, business communications, relationship marketing, trends, services, passenger-traffic, transport, epidemija, real estate, Volvo, training, changes, mobility, urbanization, Bosnia and Herzegovina, interviews, problem solving, crises, corporate identity, digitalizacija, Starbucks, pandemic, health, mobile telephony, oprema, sponsorship, fund, assets, financing, charity, Intel, bioprehrana, competition, cooperation, non-profit organizations, AIESEC, izboljšave, ekonomski odnosi, baze podatkov, fiziologija, tourism, tourist geography, dobrodelnost, fond, state, Avstrija, infornmacijska tehnologija, Unicredit Bank, imange, Domplan, budžetiranje, univerze, družba, knowledge, knowledge management, virtual organization, virtualna organizacija, Revoz, Žurnal, bolezni, manager, telofon, kvantiteta, industrial enterprises, Krka, poslovno komumniciranje, ecology, ionformacijska tehnologija, television, javno podjetje, disertacije, ekonomska analiza, ekonometrični modeli, Javni zavod Šport Ljubljana, Effie, aplikacija, comparisons, types, medijsko načrtovanje, sinergija, teorija, start-up, entrepreneurship, Mlinotest, interorganizational systems, intercompany marketing, tržno komuniciranje, Zavarovalnica Triglav, Radio Aktual, responsibility, customer relationship, employment, personnel, medium-sized enterprises, small enterprises, Španija, recesije, elektronika, Makedonija, konkurenčnost, zaposlovanje, srednja podjetja, quantitative analysis, methods, kvantitativna analiza, economic relations, motivation, environment, muzeji, consumption, Great Britain, Rtvslo.si