Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marko Radovan

Vseh ključnih besed je 179, ki se skupaj pojavijo 328 krat.
39 ključnih besed (21.79 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 188 krat (57.32 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
28x14.89%andragogika
27x14.36%pedagoška metodologija
24x12.77%diplomska dela
10x5.32%izobraževanje
7x3.72%magistrska dela
6x3.19%neformalno izobraževanje, starejši odrasli
4x2.13%digitalne kompetence, motivacija, učenje, vseživljenjsko učenje, IKT, usposabljanje
3x1.6%odrasli, informacijska tehnologija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, e-izobraževanje
2x1.06%študenti, priložnostno učenje, sodelovanje, zaposleni, izobraževanje v podjetjih, skupnostno izobraževanje, starši, Univerza v Ljubljani, vrtci, študija primera, andragoška didaktika, digitalna pismenost, disleksija, eAsistent, socialna omrežja, e-gradiva, izobraževanje na daljavo, ljudske univerze, slovenščina, Ljudska univerza Radovljica, Univerza za tretje življenjsko obdobje, sprejemanje tehnologije
1xelektronski učbeniki, pravopis, e-učbeniki, učbeniki, učitelji, nacionalne poklicne kvalifikacije, Filozofska fakulteta, andragoško svetovanje, ciljne skupine, mladi, jezikovni tečaji, tutorstvo, slovenščina kot drugi/tuji jezik, didaktika, motivi, mlajši odrasli, tretje življenjsko obdobje, zdravstveno izobraževanje, Savatech d.o.o., ekonomska migracija, jezikovna integracija, tečaji slovenščine, integracija, tečaji slovenskega jezika, PUM, projektno učenje, priseljenci, poučevanje španščine, medijsko opismenjevanje, računalništvo, študijski krožki, otroci, modeliranje strukturnih enačb, spletno učno okolje, spletne učilnice, skupnost raziskovanja, učni stili, učne strategije, strokovno izobraževanje, poklicni gasilci, gasilstvo, izobraževanje odraslih, specifične učne težave, učne metode, diskusija, uporaba tehnologije, informacijska družba, izobraževanje starejših, tretje življensko obdobje, učenje tujih jezikov, španščina, kulturna društva, strokovno usposabljanje, ljubiteljska kultura, tuji jeziki, skupnostni centri, šolska uspešnost, visokošolski učitelji, pedagoško delo, osnovna šola, formalno izobraževanje, lokalna skupnost, vzgojitelji, sladkorni bolniki, priprava na maturo, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), komunikacija, spletna orodja, e-učenje, podkasti, učne težave, resocializacija zapornikov, sindrom Irlen, šola, dijaki s posebnimi potrebami, digitalni razkorak, stališča učitelja, učitelj začetnik, digitalna tehnologija, staranje prebivalstva, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, prilagoditve pri pouku slovenščine, skotopični sindrom, izobraževanje v zaporih, Covid-19, osnovnošolski učitelji, izobraževanje na daljavo v času pandemije, kadrovski menedžment, Instagram, splet 2.0., mikrovsebina, andragoški ciklus, visokošolsko izobraževanje, TPACK, menedžment talentov, znanost, industrija, pametni telefon, učenje tehnologije, nemška književnost, pouk književnosti, digitalna kompetenca, pouk tujega jezika, evalvacija, gasilci, prostovoljni gasilci, slovenščina kot drugi jezik, načrtovanje, pedagoška sociologija, bivanjsko okolje, ruralno okolje, matura, odrasli na maturi, starejši moški, poučevanje, francoščina, Ljudska univerza Ajdovščina, udeleženci, spletna družbena omrežja, Priložnostno učenje, zasvojenost, pedagogika, visoko šolstvo, Informacijsko komunikacijska tehnologija, pedagoške digitalne kompetence, didaktika tujih jezikov, slovenščina kot tuj jezik, begunci, migranti, francoščina kot tuj jezik, mikroučenje, okviri digitalnih kompetenc., Lafarge Cement d.o.o., društvo Eko krog, informalno (priložnostno) učenje, industrializacija, regionalni razvoj, Zasavje, Trbovlje, jezikovne metode