Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Petra Videmšek

Together there are 261 keywords, that are appearing 328 times.
36 of them (13.79 % of all) appear more than once, together appearing 103 times (31.4 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x6.8%socialno delo
6x5.83%družina, duševno zdravje
5x4.85%hendikep, zakonodaja
4x3.88%nasilje, skrb zase
3x2.91%prosti čas, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, stres, nasilje v družini, osnovna šola, duševna bolezen, centri za socialno delo
2x1.94%institucionalno varstvo, mladostniki, trgovina z ljudmi, socialna izključenost, otroci, konflikti, ljubezen, pomoč, pandemija, epidemija covida-19, samopodoba, spolne zlorabe, hendikepirani, nasilje nad moškimi, prizadetost, ločitev, redne osnovne šole, krepitev moči, svetovalna služba, izobraževanje oseb s posebnimi potrebami, osebni načrt
1xnasilni odnosi, partnerski odnosi, psihično nasilje, vpliv filmov, oče, razveza, otrokova korist, sindrom odtujevanja, stališča učiteljev, izvirni delovni projekti pomoči, duševne motnje, bivalne enote, opolnomočenje, prekinitev partnerske zveze, študij, primeri dobre prakse, etične dileme, delovni pogoji, učna baza, sodelovanje s Fakulteto za socialno delo, mentorstvo, prvi in drugi val epidemije COVIDA-19, izredne razmere, samospoštovanje, odnos socialnih delavk, vrstniki, mediji, akne, prispevek študentk, socialno delo z družino, odnosi s starši, študentsko delo, očetje, razveza zakonske zveze, stališča socialnih delavk in delavcev, očetovstvo, preživljanje, revščina, travma in okrevanje, socialno delo v izrednih razmerah, individualizacija oskrbe, študenti, ekonomski položaj, skrbništvo nad otroci po razvezi, institucionalizacija, materinstvo, prepoved približevanja, hendikepirane ženske, hendikepirane matere, vzgojni zavodi, človekove pravice, sodelovanje centrov za socialno delo in policije, policija, feminizem, družbena konstrukcija spola, pomoč žrtvam, varne hiše za moške, družbeno nesprejemnaje, spolnost, mladinski domovi, otroci in mladostniki, asertivnost, spremljevalci gibalno oviranih otrok, varstveno delovni centri, zagovorništvo, uporabniška perspektiva, perspektiva moči, integracija, podpora, ženske, socialna integracija, nasilje nad ženskami, socialne mreže, solidarnost, patriarhat, nasilne ženske, zastopništvo, zakon o duševnem zdravju, vrstniška mediacija, šolska mediacija, socialne veščine, vrstniški mediatorji, koordinirana obravnava, skupnostna obravnava, pravica do oskrbe, pravica do varstva, neodvisno življenje, gibalna oviranost, modeli obravnave ljudi, samostojnost, bolniki, zdravje, institucije, prijava suma nasilja, šola, diskriminacija, varstveni zavodi, terapevtski centri, otroški vrtci, nasilje nad otroci, srčno popuščanje, socialno delo v zdravstvu, potrebe bolnikov, stresni dejavniki, vloga šole, osebni stiki, načrtovalci, pravica do odklopa, doba stalne dosegljivosti, Socialno vključevanje, podpora socialne delavke, zaposlovanje, proces dela socialne delavke, razbremenjevanje, prilagajanje, delovna sfera, delo, delovne obveznosti, privatna sfera, privatne obveznosti, delodajalci, socialnodelovni vidiki dela, podpora socialnega dela, starševska izgorelost, študij na daljavo, doživljanje, izzivi, občutki, starševska izčrpanost, izzivi starševstva, obravnava učencev, učenci z motnjami v duševnem razvoju, jezik, socialno delo v šoli, šolske svetovalne delavke, socialna mreža, socialno delo v zdravstveni dejavnosti, ki so starejši od 15. let, nasilje nad mladostniki, obravnava na centrih za socialno delo, varna hiša za družine, vodstvo, organizacija, pozitivne strani rejništva, pomanjkanje izvajalcev rejniške dejavnosti, ukrepi za preprečevanje izčrpanosti, izgorelost, tehnike skrbi zase, čuječnost, izvajanje rejniške dejavnosti, socialno delo v delovnem okolju, delo z mladostniki, avtizem, postavitev ciljev dela, redna osnovna šola, šolska svetovalna služba, prirojene srčne napake, starševstvo, prisotnost v odnosu, IDPP, razvoj osebnega odnosa, mentorsko delo, aktivna participacija, naravna socialna mreža mladostnika, izvirni delovni projekt pomoči, rutine, odnosi, COVID-19, antipsihiatrija, karantena, zajezitveni ukrepi, zaprtje šol, socialna izolacija, psihiatrija, duševna stiska, osebe s posebnimi potrebami, šolanje na daljavo, metoda individualnega načrtovanja, vpliv uporabnika, normalizacija, mladi na prehodu v odraslost, pandemija COVID-19, strokovne delavke, varovalni dejavniki, supervizija, supervizijski proces, prostitucija, refleksija, epidemija, duševne stiske, mladinski center, kriza duševnega zdravja, metoda osebnega načrtovanja, izčrpanost zaradi sočutja, uporabniki, običajno šolanje, sodelovanje, spolno nasilje, nasilje nad otroki, mladi, šport, naučena nemoč, zadovoljstvo, center za socialno delo, izzivi socialnih delavk, sprejemanje posebnih potreb, komisija za usmerjanje, čustva, domovi za stare, socialnovarstvene storitve za stare ljudi, učne težave, koncept delovnega odnosa, svetovalni delavci, spolna zloraba, vzgojno-izobraževalni zavodi, prepoznavanje spolnih zlorab, učitelji, travma, izobraževanje za socialno delo, sočutno zadovoljstvo, odpornost, sekundarni travmatski stres, osebne strategije soočanja, organizacijske strategije soočanja, spolno izkoriščanje