Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jože Benčina

Together there are 471 keywords, that are appearing 888 times.
103 of them (21.87 % of all) appear more than once, together appearing 520 times (58.56 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
106x20.38%diplomske naloge
20x3.85%zadovoljstvo
19x3.65%magistrske naloge
16x3.08%kakovost
14x2.69%kvaliteta
13x2.5%učinkovitost
12x2.31%zaposleni
10x1.92%zadovoljstvo zaposlenih, uspešnost
9x1.73%motivacija, Slovenija, javna uprava, javni sektor
8x1.54%faktorska analiza
7x1.35%lokalna samouprava, organizacijska klima, kompetence, dejavniki zadovoljstva
6x1.15%zavzetost
5x0.96%zadovoljstvo strank, občine, izobraževanje, investicije, management, predšolska vzgoja, participacija
4x0.77%turizem, študenti, zdravstvo, kakovost storitev, regresijska analiza, visoko šolstvo, organizacija, upravna enota, evalvacija, socialno podjetništvo
3x0.58%merjenje učinkovitosti, razvoj, trg dela, sistem uravnoteženih kazalnikov, upravne enote, lokalna skupnost, diplomanti, merjenje, merjenje zadovoljstva, vpliv, podjetja, javne storitve, domovi za stare ljudi
2x0.38%vzgojno-izobraževalni proces, brezposelnost, zasebni sektor, občani, projektno vodenje, merjenje kakovosti, financiranje občin, stres na delovnem mestu, varčevalni ukrepi, projektni management, zadovoljstvo uporabnikov, zaposlitev, stres, analiza poslovanja, merjenje uspešnosti, policija, javni zavodi, uporabniki, kazalniki, zadovoljstvo pri delu, spletna socialna omrežja, dejavniki, zdravje, javni investicijski projekti, terciarno izobraževanje, mladi, storitve, zaposlovanje, poslovanje, odličnost, strukturno modeliranje, kapital, socialno varstvo, model CAF, analiza, promet, srednje šolstvo, študija primera, šport, projekti, CAF, kazalniki kakovosti, upravljanje, družbena omrežja, SERVQUAL, osebna učinkovitost, odnos, delovna uspešnost, politika, prostovoljstvo, občinska uprava, dejavniki zavzetosti, zakonodaja, financiranje
1xposlovno tveganje, starejši ljudje, poslovno odločanje, osnovne šole, tobak, protikadilski ukrepi, dnevni migrant, delovanje zdravstva, občina, bolnišnična učinkovitost, leasing, osnovno šolstvo, tveganje, javni uslužbenci, center za socialno delo, Vrtec Medvode, spletne trgovine, delovna mesta, vodenje, nepremičninski trg, svetovna finančna kriza, redni letni pogovor, Ptuj, šolska prehrana, okoljski kapital, mladina, likvidnost, Servqual, dnevna mobilnost, model optimizacije, zagotavljanje kakovosti, delovno mesto, skupine, protikrizni ukrepi, neformalni odnosi, model smotrnosti, finančna izravnava, vzgojno-izobraževalno delo, zagotavljanej kvalitete, kohezijski projekt, gimnazije, vzgojno-izobraževalni zavodi, otroški vrtci, e-qalin, programsko usmerjeni proračun, predšolski otroci, javni investicijski projekt, samoocenjevanje, kazalci kakovosti, vprašalniki, stroški poslovanja, poslovanje strank, upravljanje s tveganji, vrtec, kazalci uspešnosti, višja strokovna šola, zadovoljstvo staršev, turistične organizacije, organiziranost turizma, javne službe, promet z nepremičninami, nepremičnine, zdravje pri delu, mednarodna mobilnost, matične knjige, proračun, kulturni kapital, izobraževanje odraslih, matični register, poslovne rešitve, revije, tiskani mediji, dobavitelji, nabavno poslovanje, računalniška revija, telekomunikacijske tehnologije, poslovne priložnosti, demografsko gibanje, državni proračun, mobilnost zaposlenih, mala podjetja, strukturni skladi, nacionalni stanovanjski program, stanovanjski zakon, neprofitna najemna stanovanja, Evropska unija, obvladovanje stresa, kompetentnost, tehnološko podjetje, model kompetenc, stanovanjska politika, dobra praksa, model NPG, modeli javnega upravljanja, javno upravljanje, elektronsko poslovanje, organizacijska kultura, poklicno usposabljanje, pogoji dela, proizvodna tehnologija, zasebno varovanje, faktorski model, strukturni model, komitenti, banke, Lokalna samouprava, letališča, komunalna podjetja, zasebnost, model SERVQUAL, uravnoteženi kazalniki, internet, javno-zasebno partnerstvo, redarji, institucije, management sprememb, Center za socialno delo Zagorje ob Savi, regionalni razvoj, decentralizacija, kakovost upravljanja, redarstvo, rekreacija, odpravljanje stresa, anketiranje, ankete, zasebni vrtec, javni vrtec, nematerialna stimulacija, čustva, deficitarni poklici, varčevanje, prometna politika, KLASIUS, brezposelnost diplomantov, Škotska, šolstvo, srednja podjetja, intelektualni kapital, Upravna enota Novo mesto, dostopnost, financiranje vrtcev, čustvena inteligenca, e-participacija, športni objekti, inteligentnost, mirujoči promet, ekonomska kriza, trgovska dejavnost, trgovina, človeški viri, anketa, Mozirje, investicijski projekti, mehka logika, merske lestvice, analiza stroškov, motorni promet, vrtec Ribnica, gradbeništvo, parkirni prostor, finančna kriza, gospodarsvo, prometna infrastruktura, investicijsko načrtovanje, investiranje, Bela Krajina, demokratični kapital, električna mobilnost, število čakajočih, enkratni dodatni program, čakalne dobe, Občina Komen, dejavniki uspešnosti, postopek nabave, javna naročila, inovacijski sistem, inovacije, primerjava, model merjenja, participacija občanov, javna sredstva, dimenzije organizacijske klime, zavzetost zaposlenih, model, program, Evropski socialni sklad, trgovinska dejavnost, eksploratorna faktorska analiza, občinski participativni proračun, Upravna enota Ormož, dimenzije kakovosti, SPSS, merski model, faktorska produktivnost, zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, Mestna občina Maribor, organizacije javne uprave, javno dostopni podatki, kritični odseki, Mestna občina Ptuj, Upravna enota Ptuj, upravljanje sprememb, organizacijske spremembe, pripravljenost zaposlenih, Javni medobčinski stanovanjski sklad Maribor, kernelova metoda, prostorske razporeditve, prvostopenjska kontrola, kohezijski sklad, organizacija x, nezadovoljstvo zaposlenih, finančna perspektiva 2007–2013, posredniški organ, kritične točke, dejavniki prometnih nesreč, prometne nesreče, okoljska infrastruktura, Tobit regresija, Malmquist indeks, ovrednotenje projekta, naknadna evalvacija, investicijski projekt, dimenzije, mediji, projekt »Center Ig«, uspešnost projekta, trajnostno upravljanje, Občina Bovec, okoljski dejavniki, varovanje okolja, zaupanje, državljani Republike Slovenije, vrednotenje ekonomskih učinkov, ekonomski učinki, analiza stroškov in koristi, financiranje javnih investicijskih projektov, storitvizacija, modeli kakovosti, Slovenska vojska, uporabniki storitev, metode merjenja zadovoljstva, merjenje zadovoljstva uporabnikov, zadovoljstvo občanov, medsebojna povezava, dezinstitucionalizacija, EU, starejši in potrebni pomoči, sistemi dolgotrajne oskrbe, COVID-19, Občina Krško, digitalna participacija, Cluster analiza, DEA analiza, države EU, Sekundarno izobraževanje, pandemija, delo od doma, motiviranje, motivi prostovoljstva, motivacija za prostovoljstvo, Ministrstvo Republike Slovenije za infrastrukturo, prostovoljna gasilska organizacija, člani, delo na daljavo, študentje., študentski klubi, društvo, udeležba, komunikacija, tovorni promet, pričakovanja, železniške storitve, podjetniški ekosistem, Zakon o socialnem podjetništvu, socialna ekonomija, socialno podjetje, pokrajine, medobčinsko sodelovanje, neprofitne organizacije, socialneinovacije, politična strategija, socialne politike, elektronska participacija, demokracija, raziskava, JUPOL, aktivna politika zaposlovanja, program Usposabljanje, stopnja brezposelnosti, stopnja delovne aktivnosti, izdatki, program Spodbude za zaposlovanje, mobilnost, električni avtomobili, dodatno izobraževanje, vseživljenjsko učenje, turistična ponudba, informacijska tehnologija, poslovni proces, zdravstveni sistem, Pediatrična klinika, zasebne agencije, Pomurska regija, regionalna politika, Nova Zelandija, prenova poslovanja, model kapitalov, pedagoško raziskovalne bolnišnice, zdravstvene dejavnosti, bolnišnice, bolonjski proces, blaginja, merjenje blaginje, lokalne skupnosti, zavarovalništvo, fluktuacija, zdravstveni sistemi, blagovne znamke, mlajše generacije, uporabnik, obveščenost, komunalni odpadki, dom starejših občanov, svojci, sodelovanje, dejansko ravnanje, prost pretok, merjenje uspešnosti v javni upravi, kombinirani model DEA-BSC, analiza podatkovne ovojnice, zdravstvena oskrba, starostnik, ključni indikatorji učinkovitosti, kakovost upravljanja in indikatorji uspešnosti, dobro upravljanje, lokalno upravljanje, poslovni podatki, upravljanje učinkovitosti, meritve, sistemi indikatorjev, strateški diagrami, cilji podjetja, institucije EU, intervju, partnerstva, prostovoljci, trajnost, strategija, Program Norveškega finančnega mehanizma, delodajalci, stranke, zadovoljstvo občanov Ljubljane z delom policije, modeli merjenja uspešnosti, cilji, merski pripomoček, partnersko sodelovanje, znanje, Zavod RS za zaposlovanje, storitve in ukrepi, dolgotrajna brezposelnost, nezadovoljstvo, celovito obvladovanje kakovosti, kakovost v javni upravi, linearna regresijska analiza, notarske pisarne, model ocenjevanja, anketni vprašalnik, poslovanje pošte