2x | 5.71% | možgani, otroci s posebnimi potrebami, učitelji razrednega pouka, uravnavanje čustev, specialni in rehabilitacijski pedagogi, inkluzija, učitelji, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, duševno zdravje |
1x | | trening socialno-interaktivnih veščin, Gibanje, samospoštovanje, preprečevanje, zdrava prehrana, lažja motnja v duševnem razvoju, prilagojeni program z nižjim izobrazbenim standardom, gibalne dejavnosti, učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju, prepričanja, poučevanje, vrstniško nasilje, slabovidnost, terapevtski pes, razredni učitelji, psihosocialni razvoj, aktivnosti s pomočjo živali, pismenost, strategije uravnavanja čustev, spodbujanje rezilientnosti, disleksija, osebnostne značilnosti, učna uspešnost, učenci, slepota, zgodnje otroštvo, samostojnost, otroci, vzgoja, šola, splošno zdravje, strategije uravnavanja jeze, jeza, plesno-gibalni program, komunikacija, socialna interakcija, ples, profesionalni razvoj, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, pripovedne sposobnosti, otroci z motnjami v duševnem razvoju, motorični razvoj, spodbujanje, govorno-jezikovni razvoj, gibalna ustvarjalnost, zaznavanje razredne klime, čustva v šoli, troci s posebnimi potrebami, ustva, predpisalne spretnosti, rezilientnost |