Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Darja Zorc-Maver

Together there are 135 keywords, that are appearing 151 times.
13 of them (9.63 % of all) appear more than once, together appearing 29 times (19.21 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x10.34%kompetence, socialna pedagogika, predsodki
2x6.9%otroci, moteče vedenje, čustvene in vedenjske motnje, mladi, dodatna strokovna pomoč, mladostniki, vedenjske motnje, mladinsko delo, brezposelnost, stereotipi
1xmladinska politika, prikriti kurikulum, pravni diskurz, socialni diskurz, spolne vloge, spolna socializacija, mladinski centri, možgani, lažja motnja v duševnem razvoju, dejavniki, kvaliteta življenja, socialnopedagoški model obravnave, trg dela, sladkorna bolezen tipa 2, področja dela, model profesionalne identitete, prepoznavanje značilnosti, odrasli, medicinski diskurz, ADHD, zaposlovanje, invalidi, svetovalno delo, interdisciplinarnost, pomoč, stigma, očetovstvo, reintegracija, nekdanji obsojenci, konji, biblioterapija, odsotnost očeta, vpliv očetove odsotnosti na otroka, kurikulum, stanovanjske skupine, opolnomočenje, permisivna vzgoja, psihoanaliza, sodobna vzgoja, narcistična motnja osebnosti, agresivnost, hipoterapija, težave v integracijskem procesu, položaj otroka v prezahtevnem programu, doživljajska pedagogika, biografske zgodbe, spoprijemalne strategiije, stališča, usposobljenost, izkustveno učenje, prosti čas, čustvene motnje, družina, osebe s posebnimi potrebami, igra, odnosi, odraščanje, pedagoški diskurz, psihosocialne posledice, Ključne besede: osnovna šola, otroci in mladostniki, travmapedagogika, ki upošteva spoznanja o travmi, vzgoja in izobraževanje, pristop, duševno zdravje, epidemija, stiska, strategije spoprijemanja, doživljanje, nesprejetost, Mladi, izbira študija, obremenjujoče izkušnje v otroštvu, travma, pomoč in podpora, študija primera, vzgojni izzivi, nezlorabljajoči starš, travma v otroštvu, spolna zloraba in družina, epidemija covida-19, motivacija, vloga vzgojiteljev, vrtec, nasilje nad otroki v družini, učenci s posebnimi potrebami, osnovna šola, šolanje na daljavo, karierno svetovanje., avtistična motnja, romski učenci, izobraževanje Romov, Romi, lažje motnje v duševnem razvoju, socialni in čustveni razvoj, odzivanje na težavno vedenje, romski otroci s posebnimi potrebami, terapija s psi, aktivna politika zaposlovanja, zaposlovanje invalidov, vseživljenjska karierna orientacija, spolna zloraba v otroštvu, Tačke pomagačke, otroci/mladostniki, težavno vedenje, čustvene in vedenjske težave, skrb zase, ulično delo, stiske, izzivi, starši, covid-19, življenjska prožnost in odpornost, dejavniki tveganja, center za otroke in mladostnike, preventiva, zaposlitveni klub, oblike pomoči, preventivne dejavnosti, psihosocialno zdravje, zaposlitvena rehabilitacija