Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jože Rugelj

Together there are 140 keywords, that are appearing 157 times.
12 of them (8.57 % of all) appear more than once, together appearing 29 times (18.47 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
4x13.79%računalništvo
3x10.34%informacijsko-komunikacijska tehnologija, Unity, internet
2x6.9%rekurzija, izobraževanje odraslih, učni stili, magisteriji, konstruktivizem, programski jeziki, osnovna šola, Android
1xuporaba, računalniška igra, poučevanje, računalnik, spolne razlike, stališča, šolska dokumentacija, alogaritmi, učenci s posebnimi potrebami, starejši, odrasli, spletne aplikacije, obdelava podatkov, specifične učne težave, šolsko tekmovanje, e-redovalnica, e-dnevnik, računalniško izobraževanje, svetovni splet, učitelji računalništva, digitalne kompetence, kognitivno procesiranje, smiselno učenje, e-gradivo, poučevanje programiranja, spletna učilnica, učne poti, spletne tehnologije, semnatični splet, medpredmetne povezave, splet 3.0, tečaji, didaktika, Inspiration, didaktika računalništva, CorelDRAW, e-gradiva, večpredstavnost, e-učenje, teorije učenja, mešano učenje, geometrijske predstave, Internet, aktivno učenje, problemsko učenje, model za poučevanje računalništva, projektno delo, Joomla, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom (PP NIS), 3D, družabna omrežja, prenosne naprave, računalniška pismenost Bober, vprašalnik, učni načrt, družabna programska oprema, didaktične aplikacije, klasično izobraževanje, tutor, e-izobraževanje, teorija učenja, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), splet 2.0, multimedijsko učno gradivo, učenje z multimedijo, zgodnje poučevanje računalništva, Mayerjeva načela, C#, izobraževalne igre, frontalno poučevanje, eAdventure, lažja motnja v duševnem razvoju, sodelovalno učenje, življenjski cikel razvoja sistema, kriptografija, sistemi za upravljanje vsebin, varna raba spleta, problemsko zasnovano učenje, mobilno učenje, mentalni model, ustavitveni pogoj, igra, samoregulacija učenja, pametni telefon, izobraževale igre, samoregulativno učenje, izobraževanje, nadgrajena resničnost, Formativno preverjanje znanja, didaktika programiranja, rekurzivni klic, poučevanje/učenje programiranja, šolanje na daljavo, muzejska pedagogika, računalništvo v oblaku, problemski pristop, računalniška pismenost, poučevanje programiranj, razvijanje algoritmičnih sposobnosti, Scratch, LEGO Education WeDo, konstruktivistično učenje, konstrukcionistična teorija učenja, razvojno orodje, internetne storitve, prilagoditev spletnih strani za uporabnike s posebnimi potrebami, osebe s posebnimi potrebami, oblikovanje spletnih strani, načrtovanje spletnih strani, lažje motnje v duševnem razvoju (LMDR), Java, analitična obdelava podatkov, priporočilni sistemi, poletna šola LegoPy, informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), Lego Mindstorms EV3, algoritmično razmišljanje, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, računalniško razmišljanje, interaktivna tabla, družbena omrežja, problem novega uporabnika, matrična faktorizacija, vstavljanje manjkajočih vrednosti, Računalniško izobraževanje, ulomki, deli celote, Ozobot