Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Sicherl-Kafol

Vseh ključnih besed je 103, ki se skupaj pojavijo 125 krat.
15 ključnih besed (14.56 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 37 krat (29.6 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x13.51%glasbena umetnost
4x10.81%glasbene dejavnosti
3x8.11%glasbena nadarjenost, zborovsko petje
2x5.41%projektno učno delo, razredni učitelji, osnovna šola, kulturno-umetnostna vzgoja, otroški pevski zbori, glasbeni razvoj, glasba, glasbene sposobnosti, vokalna tehnika, vrtec, kurikulum za vrtce
1xosebe s posebnimi potrebami, "Orff-Schulwerk", teorija dialoga, nebesedno sporočanje, prvoosebno doživljanje, talent, pedagoški pogled, narativna paradigma, slovenska ljudska plesna dediščina, učenje nove pesmi, izbira pesmi, pesmi, kulturno-umetniške ustanove, učitelj in petje, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, fenomenološke študije, plesna didaktika, plesno izročilo, socialno-kulturno okolje, ocenjevanje, zvočno okolje, slovenski ljudski plesi, didaktična gradiva, motivacija, hrup, tišina, socialne veščine, glasovni aparat, dvojezične osnovne šole, Prekmurje, sodobna glasba, pedagoško delo, samoregulacija, glasbena ozaveščenost, preverjanje, kulturne ustanove, akcijsko raziskovanje, otroško ljudsko izročilo, slovenski skladatelji, učni načrti, slovenska ljudska glasba, pevski zbori, interes, ljudska pesem, ljudsko izročilo, kulturna dediščina, glasbeno nadarjeni učenci, ljudski ples, metliško obredje, izgovarjava, slušno razločevanje, glasbeno izobraževanje, angleščina kot tuji jezik, učitelji predmetnega pouka glasbene umetnosti, učitelji razrednega pouka, zgodnje mladostništvo, tretje vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole, pristop Orff-Schulwerk, avtentično glasbeno poučevanje, dnevna rutina, glasbena vzgoja, stališča vzgojiteljev, predšolsko obdobje, glasbena dejavnost ustvarjanja, samoglasniki, slovensko ljudsko izročilo, prvo starostno obdobje, glasbeni projekt, otroška zborovska literatura, državno tekmovanje pevskih zborov, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Glasba, fonološko zavedanje, glasbenodidaktične igre, celostni vzgojno-izobraževalni pristop, dejavno odzivanje, kakovost dela, zborovodja, glasbena umetnost v osnovni šoli, ponarodela pesem, slovenska ljudska pesem, medpredmetno povezovanje, učni načrt za glasbeno vzgojo, pevski razvoj, otroški pevski zbor, pevske vaje, pevski program, branje