Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Sicherl-Kafol

Vseh ključnih besed je 97, ki se skupaj pojavijo 118 krat.
15 ključnih besed (15.46 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 36 krat (30.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x11.11%glasbene dejavnosti, glasbena umetnost
3x8.33%glasbena nadarjenost, zborovsko petje
2x5.56%glasbene sposobnosti, razredni učitelji, vokalna tehnika, projektno učno delo, osnovna šola, kulturno-umetnostna vzgoja, otroški pevski zbori, glasba, glasbeni razvoj, kurikulum za vrtce, vrtec
1xprvoosebno doživljanje, teorija dialoga, nebesedno sporočanje, fenomenološke študije, pedagoški pogled, narativna paradigma, učenje nove pesmi, "Orff-Schulwerk", pevski zbori, plesna didaktika, socialno-kulturno okolje, plesno izročilo, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, osebe s posebnimi potrebami, učitelj in petje, talent, slovenska ljudska plesna dediščina, akcijsko raziskovanje, hrup, zvočno okolje, slovenski ljudski plesi, didaktična gradiva, tišina, Prekmurje, socialne veščine, glasovni aparat, dvojezične osnovne šole, motivacija, sodobna glasba, izbira pesmi, samoregulacija, ocenjevanje, preverjanje, otroško ljudsko izročilo, slovenska ljudska glasba, pedagoško delo, slovenski skladatelji, učni načrti, kulturne ustanove, celostni vzgojno-izobraževalni pristop, glasbeno izobraževanje, angleščina kot tuji jezik, metliško obredje, ljudski ples, slušno razločevanje, izgovarjava, medpredmetno povezovanje, slovensko ljudsko izročilo, samoglasniki, ljudska pesem, ljudsko izročilo, predšolsko obdobje, glasbena dejavnost ustvarjanja, glasbena vzgoja, dnevna rutina, stališča vzgojiteljev, učitelji razrednega pouka, kulturna dediščina, glasbeno nadarjeni učenci, učitelji predmetnega pouka glasbene umetnosti, slovenska ljudska pesem, ponarodela pesem, dejavno odzivanje, interes, prvo starostno obdobje, glasbeni projekt, glasbenodidaktične igre, fonološko zavedanje, kulturno-umetniške ustanove, glasbena ozaveščenost, branje, otroška zborovska literatura, državno tekmovanje pevskih zborov, pevski razvoj, učni načrt za glasbeno vzgojo, glasbena umetnost v osnovni šoli, pevski program, pevske vaje, kakovost dela, zborovodja, otroški pevski zbor, pesmi