Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Milena Blažič

Vseh ključnih besed je 317, ki se skupaj pojavijo 437 krat.
58 ključnih besed (18.3 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 178 krat (40.73 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
14x7.87%mladinska književnost
7x3.93%pravljica, slikanice
6x3.37%fantastična pripoved, slikanica
5x2.81%morfologija pravljice, bralna pismenost, predšolska vzgoja, pravljice
4x2.25%vrtec, ljudske pravljice, Svetlana Makarovič, sodobna pravljica, otroci
3x1.69%pripovedovanje, predšolsko obdobje, otroška poezija, Oton Župančič, Maria Nikolajeva, primerjalna analiza, učni načrt, branje, ekokritika, književna vzgoja
2x1.12%slovenske ljudske pravljice, uredniki, ilustracija, knjižna zbirka, Predšolska vzgoja, pouk književnosti, čustva, čustvena pismenost, empatija, strpnost, zgodovina, predšolski otroci, interpretacija, Monika Kropej Telban, živalska pravljica, slovenska mladinska književnost, didaktika mladinske književnosti, karneval, učni načrti, problemska tematika, spolna zloraba, literarna teorija, otroške pesmi, posebne potrebe, literarna analiza, revija Cicido, književna didaktika, Helena Kraljič, brata Grimm, slovenske pravljice, ljudsko slovstvo, ljudska pravljica, otrok, otroštvo
1xpouk književnosti v osnovni šoli, družinsko branje, projektno delo, film, almanah Lutkovnega gledališča Ljubljana, folkloristična teorija pravljic, knjižna vzgoja, Mojca Pokrajculja, kurikul za vrtce, umetnostna besedila, komunikacijski pouk, učni načrt za slovenščino, doktorsko delo, analiza pesmi, aktivnosti otrok, osnovne šole, uglasbene pesmi, sodobni mladinski avtorji, kakovostna poezija, pesniški jezik, Jelka Reichman, biblijski motiv, Biblija, večkulturnost, leposlovje, Srečko Kosovel, obvezni avtorji in dela, Andersenove pravljice, interpretacija besedil, prevajanje otroške književnosti, priredbe, predbralno obdobje, groteska, ekranizacija, prevodi, kratka sodobna pravljica, otroška in mladinska književnost, drugačnost v slikanici, pripovedovanje otrok, model ljudske pravljice, Marija Nikolajeva, dejavnosti za otroke, analiza kratke sodobne pravljice, šolski sistemi, anotirane knjige, Anja Štefan, knjiga, predšolska bralna značka, Peter svetina, knjige za otroke, čitanke za osnovne šole, govorni razvoj, govor, hrvaške ljudske pravljice, medkulturna književnost, priporočilni seznami, primerjava, socialno-čustveni razvoj, šolski otroci, predsodki, razvoj čustev, Japonska, teorija pravljic, veliki pravljičarji, analiza, osnovna šola, obdobja, nauk, basnopisci, kanonizacija, mednarodni motivi, basen, zgradba, Ezop, estonske pravljice, vrtci, gimnazije, Grimm, zakonodaja, slovenščina, nemška književnost, pedofilija, spolne zlorabe, praksa, inkluzija, literarne revije, projekt Beremo skupaj, časopisi, tematika spola, jezik, medkulturni dialog, madžarska književnost, slovenska književnost, klasični pesniki, pomoč z umetnostjo, sodobni pesniki, mladinska periodika, ženske pesnice, moški pesniki, ljudske pesmi, avtorske pesmi, zbiratelji pisnega izročila, likovna terapija, Waldemar Bonsels, raziskava, pesništvo, mladinska dela, analiza pravljic, Nobelovi nagrajenci, prevod, Matija Korvin, arabske pravljice, govorni razvoj otrok, ljudsko izročilo, slovstvena folklora, priredba, tematika drugačnosti, drugačnost, branje v nadaljevanjih, tabu tema, analiza del, sodobne pravljice, znani Belokranjci, medmedijska analiza, Umetnost pisanja, Slovenska mladinska književnost, vzgojitelji, Slovenske pravljice, večnaslovniško pisanje, teorija uma, večnaslovniška mladinska književnost, starši, ilustratorji, starizem, otrokizem, Slikanice, kakovostna slikanica, avtorji, kriteriji za izbiro, govorno-jezikovne motnje, zgodnje otroštvo, Slikanica, lahko branje, tabuji, revščina, H. C. Andersen, Ključne besede: begunec, Fran Levstik, spolne zlorabe otrok, spolnost, Pravljice, govorne motnje, medsebojni odnosi, Pipi in Melkijad, incesti, Medo in Pujsi 1., Brata Grimm, razvoj govora, Knjige in branje, Razvoj otroka, Nemške pravljice, literatura, otrokov razvoj, Zlata hruška, kurikulum, primerjalna analiza pravljic, literarna teorija Maxa Lüthija, potrošniška identiteta, materializem, seksualizacija podobe otroka, socialne in ekonomske vrednote, bosanska ljudska pravljica, slovenska ljudska pravljica, simbolika, sporočila, podoba otroka, Ivo Andrić, pandemija, kvalitativna metoda, Marjana Kobe, arhetip otroka, Jungova teorija arhetipov, razumevanje COVID-19, učenci, pravljica "Sneguljčica", ATU 709, Walt Disney, vpliv, COVID-19, glasbene pravljice, Žabec in tujec, Max Velthuijs, Andrej Rozman Roza, Roald Dahl, Mihail Bahtin, Gravža, Mali rimski cirkus, narcisizem, animirani film, vloga vrtca pri ozaveščanju, izguba, multikulturnost, literarni junaki, književna vzgoja v vrtcu, problemska tematika smrti, pravljica s problemsko vsebino, žalovanje, intertekstualnost, zbirka Anica, spolne vloge, deklica, interpretativno branje, spol, stereotipi, otroške pesniške zbirke, pesnik, srbske ljudske pravljice, preglednice, Rezija, Desa Muck, Milko Matičetov, didaktika književnosti, seznami, ilustratorke, odsev stvarnosti, Vladimir Propp, e-gradivo, tiskano gradivo, bralna motivacija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, slovenski šolski sistem, učbeniki, angleški šolski sistem, Grimmove pravljice, Max Lüthi, slovenske in bolgarske živalske pravljice, literarni lik, teorija Maxa Lüthija, tipni indeks, Schönwerthove pravljice, Franz Xaver von Schönwerth, tuji jezik, Kristina Brenkova, tabu, vrednote, Monika Kropej, tabujske teme, priročnik za kakovostno branje mladinskih knjig, knjižne zbirke, Zlata ptica, IKT, ljudska pesem, raziskave na področju bralne pismenosti, primarni/sekundarni svet, analiza pravljic pri pouku, obnova pravljice, motivno-tematski vidiki, revija Zvonček, načini poustvarjanja