Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell, what this mentor's research fields and interests are.

Person: Peter Peer

Together there are 402 keywords, that are appearing 725 times.
70 of them (17.41 % of all) appear more than once, together appearing 393 times (54.21 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
52x13.23%računalništvo
48x12.21%diplomske naloge
29x7.38%računalništvo in informatika
27x6.87%visokošolski strokovni študij
23x5.85%računalniški vid
20x5.09%univerzitetni študij
12x3.05%biometrija
7x1.78%Unity
6x1.53%Oculus Rift
5x1.27%navidezna resničnost, segmentacija, konvolucijske nevronske mreže, obogatena resničnost, razvoj iger, strojno učenje, iOS
4x1.02%igre, C#, interaktivnost, aplikacija, globoko učenje, OpenCV
3x0.76%iPhone, detekcija obraza, mobilne naprave, Android, podjetništvo, uhlji, verifikacija, prstni odtisi, umetna inteligenca, vizualizacija, igra, Java, učenje, nevronska mreža
2x0.51%programsko ogrodje, bolezni oči, Kinect, simulacija bolezni, disertacije, razpoznavanje, 3D, prenosni telefoni, obrazni izrazi, deidentifikacija, vitki startup, operacijski sistem, razpoznava oseb, mobilna aplikacija, avtomatika, HTML5, OpenGL, magisteriji, šarenica, samodejno razpoznavanje, digitalizacija, barvni prostor, ponavljanje s presledki, igralni pogon, oblak, oblačna storitev, nevronske mreže, prstni odtis, globoki ponaredki, spletna aplikacija, PHP, beločnica, mobilne aplikacije, fuzija
1xanaliza potrošnikov, večteksturni preliv, GLSL, deformacija terena, upravljanje z uporabniki, barvni podprostor, Azure, e-učenje, avtomatizacija, GPU, osvetlitev slike, splet, Django, RTMP, poslovna aplikacija, RTP, interaktivna simulacija terena, optimizacija s kolonijami mravelj, TSP, Objective C, Java CV, barvna transformacija, x264, produkt, novi gradniki iOS 5, Xcode, Xuggle, LOD, barvna konstantnost, segmentacija ceste, smerni segmenti nelinearne mreže, NetBeans, video, naravne scene, K-NN, igrifikacija igre, MDC, komunikacija, SIFT, gaborjev filter, SVM, ANN, Flash, genetski algoritem, Red5, uporabnost aplikacij, angažiranost uporabnikov, Power Shell, starševski nadzor, VLC, monokularni sistem, iskanje obrazov, klasifikacija spola, VideoLAN, JAR, opozorilni sistem, metrike uporabe in frekvenca vračanja uporabnikov, OCR, mehanika, estetika, JDK, kolesarjenje, aktivni imenik, stripovski oblački, kategorije, atributi, struktura, metodologija zajema podatkovnih baz slik, BPMN, optična razpoznava znakov, baza CVL OCR DB, fizikalni sistem, grafični elementi, proces, razvoj, storitveni center, Six Sigma, Študentska borza, okolje .NET, proizvodnja, kontrola, fotografije, obdelava fotografij, ITIL, upravljanje storitev IT, strežniška aplikacija, naročanje fotografij, zaslon na dotik, čitalec prstnih odtisov, implementacija, Hammingova razdalja, Gaborjevi valčki, Gaborjev filter, visokošolski študij, spletni iskalniki, plačilo oglasov na klik, marketing v spletnih iskalnikih, optimizacijske tehnike, optimizacija spletnih strani, izbor značilk, CASIA, 3D-rekonstrukcija kvadra, padavine, meteorologija, padavinski graf, delovanje v realnem času, spletna kamera, anatomija očesa, biometrični sistemi, rehabilitacija roke, model kvadra, kamera, SCADA, format PE, zbirnik, svetlobne lastnosti žarometov, meritve, fotometer, razhroščevalnik, obratni zbirnik, razvoj spletnih strani, samoreplikacijska koda, odvečna koda, sistemski monitor, scenarij, oglaševanje, detekcija obrazov, odzivno spletno oblikovanje, mobilne spletne aplikacije, CSS3, avtomobil, mobilne pametene naprave, slike visoke ločljivosti, slikovni formati, medplaformska ogrodja in knjižnice, medplatformski mobilni razvoj, predložni stroji, Facebook, večnitenje, paralelno procesiranje, OGRE3D, razvoj računalniške igre, primerjalni testi brskalnikov, JavaScript, kompenzacija zakasnitve paketov, mrežno igranje, večigralske igre, Web Workers, Apple, Objective-C, MySQL, AJAX, lokalizacija, MVC, CSS, HTML, iPad, ogordje XNA, izobraževanje, jQuery, platforma Trafika, SWT, izvršljiva koda, metamorfizem, polimorfizem, prikrivanje, obogatitev podatkov, akrofobija, Unreal, simulacija, zaznavanje gibanja, varnost, ranljivost, periokularna informacija, Razpoznavanje šarenice, QR, Laravel, glasba, Daydream, virus, škodljiva koda, zlonamerna koda, Simulacija, vinjenost, detekcija okostja, globinski senzor, poravnava, naglavni prikazovalniki, animacija, realni čas, adaptivno binarno drevo, Octree, grafi scene, vizualizacija prostora, načrtovanje prostora, uhelj, kontekst, vožnja avtomobila, detekcija, fantazijske namizne igre, zemljevid, digitalna površina, Dungeons & Dragons, pregled, športni rekviziti, animirani liki, govorica telesa, zaupanje, tajno glasovanje, ear recognition, ear detection, razločanje delov telesa, unconstrained environment, deep neural networks, spletno glasovanje, elektronsko glasovanje, super-resolution, slikovna biometrija, artefakt, generativna nasprotniška mreža, ears, EDSR, SSIM, PSNR, SwinIR, večciljno učenje, ear biometrics, univerzalna platforma Windows, zbiranje odpadnih jedilnih olj, odpadno jedilno olje, konvolucijske nevronse mreže, segmentacija beločnice, globoke nevronske mreže, izposoja, generiranje obrazov, generativne nasprotniške mreže, rezanje filtrov, destilacija znanja, zamenjava obrazov, deep learning, computer vision, nasprotniški šum, shema k-enakosti, socialno razmerje, strojni vid, ε-diferencialna zasebnost, potencialno vidna množica, portali, detekcija teksta, Zend Framework 2, neodvisni razvijalci, programiranje, slike naravnih scen, evalvacijske zbirke, detekcija smeri SWT, glasovanje SWT, barvna redukcija, Microsoft, ogrodje XNA, avtomatska videoanaliza, človeški skelet, detekcija gibanja, tek, preoblikovanje podatkov računalniški vid, preoblikovanje podatkov, tržišče iger v Flashu, načini monetizacije, brskalniške igre v Flashu, CVL OCR DB, obrazi, odstranjevanje ozadja, segmentacija slike, primerjanje grebenov, mobilna platforma, GrabCut, obdelava slike, C/C++, XCode, kreiranje stilov, sinhronizacija, večigralnost, arhitekturne možnosti, medplatformski razvoj, rešitev v oblaku, identifikacija, vrata, obdelava signalov, senzorji, vstop, analiza koraka, razpoznavanje ljudi, detekcija uhljev, določanje starosti, klasifikacija starosti, starost, partnerski sistem, zagonsko podjetje, zaznavanje rok., moderne razvojne metodologije, trženje, zaznavanje obrazov, klasifikacija, svet iger, Ogre3D, 3D grafika, računalniška grafika, arhitektura, konvolucijska nevronska mreža, kulturno središče, SRTM, sledenje objektov, Kalmanov filter, orodje za razpoznavo uhljev računalniški vid, orodje za uhlje, podatkovna baza uhljev, biometrični podatki uhljev, agent, inteligenca, neodvisnost od hitrosti hoje, model skeleta, svet igre, razpoznava oseb na podlagi uhljev, odločitveni modeli, infrardeče oznake, Madžarska metoda, filter z delci, Leap Motion, molekula, podatkovne zbirke, značilke, molekulsko modeliranje, izris terena