Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jerica Vogel

Together there are 114 keywords, that are appearing 169 times.
22 of them (19.3 % of all) appear more than once, together appearing 77 times (45.56 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
14x18.18%slovenščina
5x6.49%osnovna šola, diplomsko delo, jezikovna didaktika
4x5.19%učni načrti, medpredmetno povezovanje, učbeniki
3x3.9%učni načrt, pouk slovenščine, šolska geografija, gimnazija, geografija, sporazumevalna zmožnost
2x2.6%diplomska dela, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, prilagoditve pri pouku slovenščine, bolonjski magisteriji, osnovne šole, bralna pismenost, učitelji, magistrska dela, geografske diplome
1xdidaktika jezika, ustno sporazumevanje, sporazumevalne zmožnosti, tuji jeziki, drugi jeziki, metodika pouka, učni cilji, kurikularno načrtovanje, učna priprava, gimnazije, angleščina kot tuji jezik, sociolingvistika, psihološke teorije učenja, drugi/tuji jezik, učenje jezika, materni jezik, italijanščina, srednje šole, ustno sporazumevnaje, govorne motnje, sporazumevalne dejavnosti, slabovidnost, slepota, otroci, mladina, pouk geografije, zamejski Slovenci, narodne manjšine, Zavod za slepo in slabovidno mladino, brajica, sporazumevanje, materinščina, prilagajanje pouka, medkulturno izobraževanje, medkulturna kompetenca, interkulturna vzgoja, inkluzija, učenci s primanjkljaji, opismenjevanje, branje, osnovna šola s prilagojenim programom, delovni zvezki, Slovenija, jezikovni pouk, mother tongue, foreign language, teaching English, Društvo Bravo, motnje branja in pisanja, Slovenian, last three-year period, dijaki s posebnimi potrebami, disleksija, didaktika geografije, učni jezik, učne težave, dijaki, kritično branje, pouk slovenščine v osnovni šoli, učna gradiva, zgodovina, medijska pismenost, medijska vzgoja pri pouku slovenščine, PISA, izdelava učnih gradiv, nemščina, lažne novice, izbirni predmet načini prehranjevanja, projektni dan, socialne zvrsti, francoščina, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, samostojni delovni zvezki, pouk književnosti, sistemizacija znanja, modeli jezikovnega pouka, koncept znanja, učna enota z medpodročno povezavo, kognitivne učne strategije, učne strategije, načrtovanje pouka, spraševanje, ustno ocenjevanje, prehrana, Pravilnik o ocenjevanju v osnovni šoli, subjektivnost ocenjevanja, dejavniki uspešnega učenja, teorije učenja, pojmovanje učenja in poučevanja, kriterij ocenjevanja, sistemizacija znanja v razredu