Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jerica Vogel

Together there are 107 keywords, that are appearing 158 times.
22 of them (20.56 % of all) appear more than once, together appearing 73 times (46.2 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
13x17.81%slovenščina
5x6.85%diplomsko delo, jezikovna didaktika
4x5.48%učbeniki, osnovna šola
3x4.11%geografija, gimnazija, učni načrti, učni načrt, šolska geografija, sporazumevalna zmožnost, medpredmetno povezovanje, pouk slovenščine
2x2.74%diplomska dela, geografske diplome, magistrska dela, osnovne šole, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, bolonjski magisteriji, bralna pismenost, prilagoditve pri pouku slovenščine, učitelji
1xustno sporazumevanje, sporazumevalne zmožnosti, didaktika jezika, sociolingvistika, učni cilji, Slovenija, drugi jeziki, tuji jeziki, psihološke teorije učenja, angleščina kot tuji jezik, učenje jezika, materni jezik, italijanščina, metodika pouka, drugi/tuji jezik, inkluzija, ustno sporazumevnaje, govorne motnje, sporazumevalne dejavnosti, slabovidnost, slepota, otroci, mladina, pouk geografije, zamejski Slovenci, narodne manjšine, Zavod za slepo in slabovidno mladino, brajica, sporazumevanje, prilagajanje pouka, srednje šole, medkulturno izobraževanje, medkulturna kompetenca, kurikularno načrtovanje, učenci s primanjkljaji, opismenjevanje, branje, osnovna šola s prilagojenim programom, delovni zvezki, interkulturna vzgoja, modeli jezikovnega pouka, disleksija, didaktika geografije, učni jezik, last three-year period, dijaki s posebnimi potrebami, izbirni predmet načini prehranjevanja, spraševanje, ustno ocenjevanje, prehrana, projektni dan, Slovenian, foreign language, dijaki, PISA, izdelava učnih gradiv, nemščina, učne težave, motnje branja in pisanja, mother tongue, teaching English, Društvo Bravo, načrtovanje pouka, Pravilnik o ocenjevanju v osnovni šoli, učna enota z medpodročno povezavo, pouk književnosti, jezikovni pouk, samostojni delovni zvezki, koncept znanja, sistemizacija znanja, gimnazije, materinščina, sistemizacija znanja v razredu, socialne zvrsti, francoščina, teorije učenja, pojmovanje učenja in poučevanja, kriterij ocenjevanja, subjektivnost ocenjevanja, dejavniki uspešnega učenja, učne strategije, afektivne učne strategije, metakognitivne učne strategije, kognitivne učne strategije, učna priprava