Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Bea Tomšič Amon

Vseh ključnih besed je 192, ki se skupaj pojavijo 212 krat.
14 ključnih besed (7.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 34 krat (16.04 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x11.76%barve
3x8.82%ustvarjalnost, prostorsko oblikovanje, likovno izražanje, likovna umetnost
2x5.88%svetloba, Likovna vzgoja in izobraževanje, likovno ustvarjanje, osnovna šola, čutila, slikanje, risba, likovna naloga, pouk likovne umetnosti
1xučni načrt, medpredmetno povezovanje, rudniki, kolonijska naselja, rudarska stanovanja, Zasavje, premogovništvo, zadovoljstvo, čistoča, bolezni, potrošniki in čistila, arhitekturna risba, nečistoča, higiena bivalnega prostora, upokojenci, življenski smisel, pedagoška biologija, telesna higiena, tretje življensko obdobje, zimski vrt, knjižne ilustracije, likovni jezik, živalski liki, Lila Prap, likovno nadarjeni učenci, odkrivanje in identifikacija, likovni material, uporabni izdelki, eksperimentiranje, likovna nadarjenost, bela barva, oblika v arhitekturi, rastlinjak, razsvetljava v vrtu, grede, študenti, vrtni načrt, objekti, lov, Lovska zveza Slovenije, lovstvo in kultura, mnenja, klasična gradnja, kurivo, ogrevanje, ekološki vplivi, oblikovanje simbola, kaminske peči, podaljšano bivanje, prostor, učna ura, razvoj likovnega izražanja, likovni izdelek, motivi, jaslice, krušna peč, kmečka peč, pečnice, peka kruha, ritual, medij, šablone, risanke, maska, razred, šolski prostor, montažna gradnja, stanovanje v hiši staršev, učni prostori, razsvetljava, slovenska arhitektura, nadomestna gradnja, abstraktna umetnost, abstrakcija, modernizem, gradnja hiše, svetila, hiše, sketchbook, učna priprava, oblikovanje, počutje, osvetljava, kreativnost, notranja oprema, gradnja, likovne učilnice, Photoshop, kuhinjska oprema, Likovne naloge, umetnost s hrano, uporaba hrane pri pouku, umetnost zavržene hrane, likovna didaktika, ilustracija, problemski pouk, papir, Otroška risba, osebnost, otroci s primanjkljaji na posameznem učnem področju, prilagoditve pouka, ulična umetnost, tehnike izdelave grafita, vrste grafitov, zgodnja starost, mesto, Ljubljana, likovni motiv, likovna tehnika, grafiti, obogatena resničnost, naravni pigmenti, prilagajanje likovnih tehnik, slabovidni, slepi, ročna dela, delo v skupini, Slepi in slabovidni, okoljska vzgoja, arhitekturno oblikovanje v osnovni šoli, naravni materiali, motorične spretnosti, kulturna dediščina, osebnostna kompetenca, vizualizacija, filmska upodobitev, prilagajanje, oseba po onkološkem zdravljenju, arhitektura, likovna vzgoja in izobraževanje, asemblaž, tekstil, kakovostno staranje, pomoč z likovno umetnostjo, likovno mišljenje, medijske grafične podobe, učni proces likovne umetnosti, lutkarstvo, vizualno zaznavanje, socialna integracija, učenci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, medsebojni odnosi, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, konstruktivistično poučevanje in učenje likovne umetnosti, likovna ustvarjalnost, likovni materiali, kuhinjski pulti, modra barva, zgodovina, vpliv barve, funkcionalnost, analiza risb, mladostniška risba, mladostništvo, avtoportret, materiali, likovne tehnike, medpodročno povezovanje, prvo in drugo triletje osnovne šole, lokalna identiteta, Spodnja Šiška, izkušenjsko učenje, merilo, tretje življenjsko obdobje, arhitekturno oblikovanje, maketa, nacionalna identiteta, ecropska identiteta, posteljnjak, likovna vzgoja, prvo triletje, likovna področja, ležišča, postelja, nepremična kulturna dediščina, globalizacija, spalnica, namembnost balkonov