Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Ivan Bratko

Together there are 220 keywords, that are appearing 347 times.
29 of them (13.18 % of all) appear more than once, together appearing 156 times (44.96 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
29x18.59%računalništvo
24x15.38%diplomske naloge, univerzitetni študij
12x7.69%računalništvo in informatika
8x5.13%strojno učenje
6x3.85%računalništvo in matematika
5x3.21%disertacije
4x2.56%computer science
3x1.92%skladišče, vizualizacija
2x1.28%planiranje, spletna aplikacija, machine learning, induktivno logično programiranje, razvrščanje, umetna inteligenca, optimizacija, diploma, algoritem A*, computer and information science, kvalitativno modeliranje, pospeškomer, hevristično preiskovanje, kvalitativno učenje, drevo igre, chess, priporočilni sistemi, večagentno iskanje poti, artificial intelligence
1xABCN2, extreme value corection, CN2, ABML, združevanje podatkov, patologija minimin preiskovanja, minimin, argument based machine learning, delitev na regije, nomogrami, theses, pogojne odvisnosti, atributno strojno učenje, okolice primera, napovedovanje padavin, doctoral dissertations, computer chess, avtomatsko razumevanje korakov, MOCAP, heuristic search, problem solving, heuristic evaluation functions, zajem in obdelava podatkov gibanja, senzorski podatki, izbirni nomogrami, Edgar, Strudel, Qing, intelligent tutoring, intelligent annotating, mehko planiranje, kvalitativni modeli, inteligentni robotski sistemi, background knowledge, kvalitativno planiranje, učenje z eksperimentiranjem, expert systems, knowledge elicitation, game playing, odvisna dreves, domain knowledge, cenzurirani podatki, problem razvrščanja, neenovito opisani podatki, metode razvrščanja, programi, program Leaders, podatki, atributi, agent, strategija, interakcija, podatkovno rudarjenje, program BuildLdrsTree, dynamic systems, dependence, interaction, independence, constructive induction, feature construction, pattern recognition, classification, modeling dynamic systems, equation discovery, thesis, data mining, modeliranje, večagentni sistemi, analiza preživetja, robotsko učenje, krivulja preživetja, Qube, podatki o času do dogodka, planiranje poskusov, aktivno učenje, ocenjevanje hipotez, vremenski podatki, prepoznavanje človeških gibov, odločitveno drevo časovnih vrst, Kaplan Meierjev model, minimaks, patologija, eksplorativna analiza podatkov, hevristični preiskovalni algoritmi, napovedno razvrščanje, učenje pravil, vizualno odkrivanje znanja v podatkih, vizualizacija podatkov, patologija minimaksa, odvisna drevesa, Pearlova igra, rudarjenje v podatkovnih tokovih, šum, optimization, upravljanje robotske roke, relacijsko učenje, humanoidni robot Nao, komplementarni filter, žiroskop, odkrivanje konceptov, kognitivna robotika, avtonomni učeči se agenti, hitrost učenja, binarizacija vrednosti atributov, odločitvena drevesa, pospeškometer, magnetometer, RTA*, interdisciplinarni študij, robotika, kinematika, IDA*, RBFS, rotacijska matrika, prostor stanj, preiskovalni algoritem, A*, Boolove funkcije, nadzorovano učenje, BRISMF, ECOCLE, kNN, IPTV, Pearsonov test hi kvadrat, hevristična ocena kvalitete uravnoteženosti, retrospektivne raziskave, simulacija prospektivnih raziskav, uparjanje, uravnoteževanje množic, priporočanje oddaj, inkrementalno učenje, robot, vodenje, viličar, hkratno učenje več nalog, zbiranje naročil, hevristika, magisteriji, realno časovne strateške igre, večagentno iskanje poti z uporabo hodnika, večagentno iskanje poti z detekcijo neodvisnosti in dekompozicijo operatorjev, inverzna kinematika, računalniški vid, ontologije, kodne matrike, evolucija ontologij, ekstrahiranje informacij, odkrivanje zakonitosti v besedilih, klasifikacija, granulacija, odločitveno drevo, požrešno preiskovanje, podnapisi za filme in epizode serij, preiskovanje grafov, warehouse, order picking, ocenjevanje točnosti, parcialni odvodi, okolice, sosednost, nazdor hoje, igra s kartami, razložljiva umetna inteligenca, metode Monte-Carlo, drevesno preiskovanje Monte-Carlo, tarok, SVM, klasifikatorji, pobiranje naročil, informacijski sistem, Monte-Carlo, tree, domene planiranja z več roboti, delno urejeni plani, referenčni okvir, linearni pospešek, algoritem za planiranje GRAPHPLAN, algoritem za planiranje POP, tablebases, endgame, računalniška analiza, hibridizacija priporočilnih sistemov, tehnike za priporočanje, preiskovalni algoritmi, napake, igranje šaha, search, computer science and mathematics, interdisciplinary studies, šah, Padé