Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Matej Guid

Together there are 144 keywords, that are appearing 181 times.
19 of them (13.19 % of all) appear more than once, together appearing 56 times (30.94 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x12.5%šah
5x8.93%argumentirano strojno učenje, strojno učenje, umetna inteligenca
3x5.36%računalništvo in informatika, napovedovanje časovnih vrst, spletno oglaševanje, računalništvo
2x3.57%magisteriji, odkrivanje skupin, analiza časovnih vrst, nevronske mreže z dolgim kratkoročnim spominom, znanost o podatkih, interaktivna zanka za zajemanje znanja, obdelava časovnih vrst, šahovske končnice, podatkovna znanost, odkrivanje skupin z omejitvami, hevristično preiskovanje
1xspletni iskalniki, reševanje problemov, marketinške besede, blagovne znamke, visokošolski strokovni študij, računalniške novice, šahovski problem, hitri mat, kombinatorična zahtevnost, izobraževanje, hevristika, algoritem A*, preiskovalni algoritmi, konstrukcijska naloga, logistična regresija z argumenti, javni potniški promet, avtobusi, gručenje, napovedovanje, podobne šahovske pozicije, poizvedba z vzorcem, čas trajanja vožnje, število potnikov, ARIMAX, logistična regresija, diplomske naloge, vremenski podatki, zunanji dejavniki, grafični vmesnik, inteligentni tutorski sistemi, chess tactical problems, bonitetna ocena, finančna analiza, inteligentni tutorski sistem, iskanje informacij, ocenjevanje argumentov, interaktivna zanka za zajemanje znanja s pomočjo argumentiranega strojnega učenja, na argumentiranju temelječe interaktivno učno orodje, heuristic search, task difficulty, napovedovanje bonitetnih ocen podjetij, ocenjevanje kvalitete argumentov, search trees, digitalni mediji, potrošniške navade, grupiranje, metoda voditeljev, digitalne vsebine, delno nadzorovano učenje, argumentiranje, bonitetne ocene, iterativna zanka za zajemanje znanja, zajemanje omejitev, računalniška analiza šahovskih partij, stil igranja, metoda voditeljev z argumenti, proces odločanja, bitne šahovnice, human problem solving, vizualizacija, regresijski modeli, proteinski graf, maksimalna klika, napovedovanje zasedenosti hotela, mikrostoritve, analiza besedil, šahovski motivi, mobilna igra, MonoGame, hierarhično razvrščanje, knowledge acquisition, delno nenadzorovano strojno učenje, nenadzorovano učenje, Blender, razvoj igre, pridobivanje informacij, Monte Carlo tree search, analiza, korelacija, toplotna karta, šahovski taktični problemi, človeško reševanje problemov, iskalna drevesa, explainable artificial intelligence, explanations of individual predictions, domain knowledge, Best-Change rates, neural networks, chess variants, feature construction, Crazyhouse, preference elicitation, argument-based machine learning, Facebook, Twitter, Sokoban, napovedovanje klikov, upravljanje oglaševalskih kampanj, napovedovanje več točk časovnih vrst, družabna omrežja, aplikacija, ocenjevanje težavnosti, Unreal Engine, pozicijski motivi, realno-časovna strateška igra, AlphaZero, reševanje problema, algoritmi., Gaviota, tabele končnic, problem solving, chess, online dating, transfer learning, convolutional neural networks, weakly supervised object localization, chess motifs, automatic similarity recognition, hevristike, Stockfish, MCTS, drevesno preiskovanje Monte Carlo, information retrieval, query by example, kmečke strukture