Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Urška Tuškej Lovšin

Together there are 60 keywords, that are appearing 64 times.
3 of them (5 % of all) appear more than once, together appearing 7 times (10.94 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x42.86%spletna družbena omrežja
2x28.57%zvestoba porabnika, skladnost jaza
1xvključenost porabnikov, integracija sporočil, medorganizacijski trg, integrirano tržno komuniciranje, analiza integracije, arhetipi, spletni vplivnež, zvezdnik, strokovnjak, nakupne odločitve, Telekom Slovenije, osebnost tržne znamke, značaj znamke, A1 Slovenija, Klepetalni roboti, potrošnik, sprejemanje inovacij, zaupanje porabnikov., zaupanje v blagovno znamko, zasebnost, model odločitvene poti potrošnika, klepetalni roboti, skupnosti znamk, zvestoba porabnikov, športna sponzorstva, kriteriji izbire sponzoriranca, vloga strateške izbire sponzorstva, podpornik znamke, vključenost v znamko, gorskokolesarski turizem, gorsko kolesarstvo, deležniki v gorskem kolesarstvu, vloga in sodelovanje deležnikov, spletni vplivneži, identifikacija z medijskimi znamkami, zakonodaja na področju transparentnosti, zaznana avtentičnost, dejavniki identifikacije s sponzorjem, sponzorstvo, posledice identifikacije s sponzorjem, spletni vplivneži, transparentnost, revije o življenjskem slogu, avtentičnost, menjava znamke, zvestoba znamki, kozmetična industrija, govorice, identifikacija porabnikov, mnenjski voditelji, prisvajanje inovacij, trajnostna moda, identifikacija porabnika, zvestoba, govorice o znamki, aspiracijske referenčne skupine, hotelska industrija.