1x | | letalska angleščina, učbenik, pouk tujih jezikov, standardna frazeologija, zgradba učne enote, Bloomova taksonomija, britanska kultura, tehnologija, učenje na daljavo, poučevanje kulture, tujejezikovni razred (TJA), medkulturno branje, angleščina in španščina kot tuja jezika, angleščina kot jezik stroke, pouk gledališča, magistrska dela, učenje za življenje, psihološke teorije učenja, drugi/tuji jezik, simulacija, debata, na učenca osredinjen pouk, dramsko-gledališke dejavnosti pri pouku angleščine, didaktika, čustveni dejavniki, avtonomija učenja, pedagogika, igre, zmožnost ustnega sporočanja, starostne skupine, tuji jeziki, književnost v učbenikih, opismenjevanje, pismenost, globalna metoda, fonična metoda, pravljice pri poučevanju angleščine, poučevanje s pravljicami, učbeniki za pouk angleščine, učbeniki za osnovne šole, leposlovna besedila, književnost, pravljice, jezikovni pouk, druga triada osnovne šole, angleščina kot tuj jezik, angleška bralna tekmovanja, NTC (Nikola Tesla Center) sistem poučevanja, notranja motivacija, zunanja motivacija, učenje jezika, slikanice, predšolska vzgoja, psihologija, družabne igre, pedagoška metodologija, poučevanje jezikov, zelo majhni otroci, nevrologija, didaktične igre, značilnosti starostnih skupin, materni jezik, vodene pisne naloge, pristopi k poučevanju slovnice, poučevanje slovnice, proste pisne naloge, izguba sluha, ustvarjalno pisanje, kontekstualizacija, učbeniki za angleščino kot tuji jezik., ciljna kultura, ksenofobija, medkulturna občutljivost, (medkulturna) sporazumevalna zmožnost, teorija kritičnega obdobja, Ključne besede: pisanje, slovnica, duhovnost, angleščina kot tuji jezik (EFL), razredna klima, španščina kot tuji jezik (ELE), govorne dejavnosti., tesnoba govora, učna anksioznost, poučevanje angleščine kot tujega jezika, humanistično poučevanje jezika, celostno izobraževanje, izobraževanje, afektivni učni pristopi, učenje/poučevanje tujega jezika, uvajalna aktivnost (ang. warm-up), spoznavalna aktivnost (ang. icebreaker), razredne razprave o spornih družbenih vprašanjih, družbeno angažirano gledališče, sociologija, bralne dejavnosti, Evropska unija, govorno sporazumevanje, italijanščina kot tuji jezik, mlajši učenci, bralna besedila, vloga učitelja, improvizacija, anksiozen učenec, vrednote, zgodnje učenje tujih jezikov, učbeniki za poučevanje angleščine, vzgoja za vrednote, dialog, starost, film pri poučevanju tujih jezikov, medijska pismenost, srednješolsko izobraževanje, problemsko izobraževanje, kreativno mišljenje, kritično mišljenje, učinki večjezičnosti, dejavniki učenja/usvajanja tujih jezikov, govorno sporočanje, analiza napak, Skupni evropski jezikovni okvir, angleščina kot tuji jezik na ravni B1, učenje/usvajanje tujih jezikov, italijanščina kot tuji jezik na ravni B1, igre vlog, portfolijo učenca, EFL/ESL, SEJO, raznojezičnost, nutrition, brain health, notranja učna diferenciacija in individualizacija, cognitive performance, kratki filmi, socialne in čustvene kompetence, ELT, dnevnik poslušanja, italijanščina, music, Slovenian primary schools, poučevanje angleščine in španščine kot TJ, third triad., individualne razlike med učenci, heterogene učne skupine, die Rede, die Fremdsprachenstudierenden, die Entwicklung von produktiven Sprachfertigkeiten, das Schreiben, der Fernunterricht, kulturne vsebine, učitelji in učiteljice angleščine, lesson planning, creativity, pouk angleščine kot tujega jezika, sistemi diferenciranja, učenci s posebnimi potrebami, foreign language study and teaching, younger children, stories, pop glasba, priložnostno učenje jezika, literature in the (foreign) language classroom, secondary-school students, speaking activities, dystopian literature, young adult literature, gamification, social responsibility, teaching speaking skills, speaking competence, Zgodovina, secondary schools, mednarodna “IB” šola, PYP program, Basel, velika geografska odkritja, Tabletop Role-Playing Game (TRPG), Dungeons & Dragons (D&D), code-switching, dobro počutje učencev, gozdna pedagogika, English teaching, first three years, foreign language, the use of mother tongue, učenje v naravi, celostno vsebinsko-jezikovno učenje (CLIL), high school, English as a Foreign Language (EFL), disleksija, učenci z disleksijo, poučevanje angleščine (kot tujega jezika), metode poučevanja dislektikov, kulturni kapital, rekontekstualizacija, los descriptores de los recursos de la CI en el MAREP, la competencia comunicativa intercultural (CCI), anketa, los recursos de la interculturalidad (conocimientos, habilidades, los manuales ILE y ELE, actitudes), učitelji angleščine, covid-19, teaching strategies, heterogeneous classroom, speaking proficiency, secondary school, foreign language teaching, izobraževanje na daljavo, IKT, starejši odrasli, učenje angleščine, Italian as a foreign language, frazeologija, teorija konceptualne metafore, written production, descriptive writing tasks, srednješolci, osnovnošolci, kognitivno jezikoslovje, epidemije, aktivacija obeh možganskih polovic, celostni pristopi, veččutno učenje, orthography, geografija, gimnazija, extensive listening/viewing, (second/foreign) language acquisition, coursebook series Right on!, glocalization, English as a lingua franca, afektivni dejavnik, humanizem, ruščina kot tuji jezik, literary texts, EFL coursebooks, content and language integrated learning (CLIL), elderly, adult education, learning/teaching English, i-book, programme’s efficiency, blended learning, francoščina, medkulturnost, umetnostna zgodovina, CLIL pristop, textbooks for teaching English and German as foreign languages., snovanje CLIL gradiva, EFL, TL exposure, video, intercultural communicative competence, communicative competence, kulturna zavest, španščina kot tuji jezik, osnovnošolski učbeniki, cultural aspects, German as a foreign language, English as a foreign language, leposlovje |