| 1x | | poučevanje, učenje, lipidi, kemija, situacijski interes, doktorske disertacije, osnovne šole, splošna študijska strategija, učitelji kemije, TIMSS, PISA, NPZ, bioplastika, aktivni pouk, alge, delo z besedilom, samostojno eksperimentalno delo, trajnost in kakovost znanja kemije, šolski kemijski laboratorij, učni pristop, projektno učno delo, trdnost, topnost, ocenjevanje, UV sevanje, preventiva, kožni rak, ozon, razširjenost, sinteza, makro eksperimenti, percepcija kemije v javnosti, preverjanje in ocenjevanje znanja kemije, zaščita, določanje vitamina C, sinteza cikloheksena, ekološki problemi, sinteza aspirina, dokaz nenasičenosti, nevarne snovi, senzor za pH, učiteljeva prepričanja o poučevanju in učenju, usposabljanje učiteljev, tehnološko pedagoško vsebinsko znanje, Izobraževanje učiteljev, učiteljeva samoučinkovitost pri uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije, inovativnost, učenje kemije v kontekstu življenjskih situacij, srednje strokovno in poklicno izobraževanje, Trajnost, Srednješolsko učenje in poučevanje, PRISMA, BYOD, Mobilni komunikacijski sistemi v vzgoji in izobraževanju, trajnostna pismenost, plastika, Občanska znanost, poučevanje in učenje kemijskih vsebin, mobilne naprave, m-učenje, učni pripomočki, učne metode in oblike, učenje in poučevanje naravoslovnih vsebin, zelena kemija., izkustven pristop, IKT, učenci z učnimi težavami, učna diferenciacija in individualizacija, Vernier, senzor za temperaturo, Spekter TM, Osnovnošolsko učenje in poučevanjem, senzor za tlak, učenci s primanjkljaji, otroci tujci, baze, kisline, nevtralizacija, kemijska napačna razumevanja, soli, učni pripomoček sestavljanka, nadarjeni učenci, acetilsalicilna kislina, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), analiza učbenikov |