Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Daša Farčnik

Together there are 131 keywords, that are appearing 240 times.
35 of them (26.72 % of all) appear more than once, together appearing 144 times (60 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
21x14.58%turizem
18x12.5%raziskave
14x9.72%analiza
9x6.25%Slovenija
6x4.17%destinacija, primeri
5x3.47%tourism, analysis
4x2.78%research
3x2.08%investicije, človeški kapital, zadovoljstvo, trajnostni razvoj
2x1.39%Covid-19, pandemija, podjetje, nakup, športne igre, gostinstvo, choice, razvoj, delovno mesto, hotelirstvo, uporabniki, kadri, changes, informacijska tehnologija, produktivnost, usposabljanje, šport, turistična geografija, storitve, trženje, izboljšave, kultura
1xnajem, trendi, spremembe, gastronomija, digitalizacija, podeželje, mesta, vedenje potrošnikov, krize, okolje, mladina, promet, prehrana, mobilnost, epidemija, spletna trgovina, cestni promet, uporabniška izkušnja, consumer psychology, tourist product, demand, supply, Montenegro, industrijske rastline, epidemic, university education, EU, izobrazba, international cooperation, programmes, študents, trg, motiviranje, consumer behaviour, informatika, decision making, dark tourism, brezposelnost, potovanja, letalski promet, ekonomski vidik, filmska industrija, Slovenci, logistika, zaposlenost, delovna uspešnost, odločanje, izbira, projekti, regije, Bohinj, ocene, turistična valorizacija, trajnostni turizem, metoda potovalnih stroškov, pripravljenost za plačilo, Julijske Alpe, čezmerni turizem, meritve, winery, international busness, Italy, družbena omrežja, zgodbarjenje, foreign trade, market, ponudba, invalidi, strategy, market research, naravna območja, izobraževanje, culture, interpersonal relations, consumetr, innovations, delo na daljavo, value, zdravje, turistični proizvod, stroški, financiranje, infrastruktura, delo, satisfaction, COVID-19, narodni parki, ekologija, Kostarika, poslovanje podjetja, mednarodne primerjave, population, economics of tourism, event, urban tourism, ankete