Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Blaž Zupan

Together there are 209 keywords, that are appearing 443 times.
68 of them (32.54 % of all) appear more than once, together appearing 302 times (68.17 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
16x5.3%analiza
15x4.97%trženje
14x4.64%podjetje
13x4.3%Slovenija
11x3.64%raziskave
10x3.31%razvoj
9x2.98%podjetništvo, primeri, financiranje
8x2.65%uspešnost poslovanja, konkurenca, turizem, poslovni plani
7x2.32%poslovanje podjetja, storitve
6x1.99%tržne raziskave, tržna analiza
5x1.66%organizacija
4x1.32%okolje, optimizacija, regije, management, turistični proizvod, družinsko podjetje, informacijska tehnologija, trendi, planiranje
3x0.99%tekstilna industrija, tehnologija, oglaševanje, kadri, prevoz, design, informatika, trg, strategija, case study, novi proizvodi, elektronsko trženje, blagovne znamke, inovacije, zadovoljstvo
2x0.66%turistična geografija, kultura podjetja, spremembe, cena, trgovinsko podjetje, nepremičnine, tveganje, distribucija, enterprises, nakup, lastništvo, komuniciranje, ponudba, delovno mesto, gostinstvo, podjetnik, delovna uspešnost, vodenje, ustvarjalnost, povpraševanje, izboljšave, inovativnost, prodaja, spletna trgovina, družina, oglas
1xdružbeno komuniciranje, ocene, kamping, delovno okolje, problematika, trgovina, JBI, družbeni informacijski sistem, Ljubljana, spol, dogodek, projekti, žensko delo, testiranje, segmentacija, poslovni model, Čokoljana, Senčila Voje, produkcija, šport, Španija, Bohinj, informacijska družba, responsibility, ergonomija, collective matrix factorization, nesreče, onesnaževanje okolja, ekonomski vidik, nafta, pogajanje, odličnost, sestanki, ZDA, ribištvo, pomorski promet, medkulturno delovanje, družbena odgovornost, Srbija, kultura, otroci, zaščita potrošnika, potrošnik, proizvodi, kvaliteta, Optovid, gene function prediction, gene prioritization, network inference, učne metode, programi, ekonomska razvitost, šolstvo, izobraževanje, matrix completion, factor models, kapital, trg kapitala, zdravstvo, investments, machine learning, data fusion, bioinformatics, statistical relational learning, panoge dejavnosti, motorna vozila, MTS, zunanja trgovina, poslovne enote, Balkan Campers, study, organizacijske strukture, trajnostni razvoj, dizajnersko razmišljanje, internet, creativity, logistika, skladišča, zaloge, team work, problem solving, innovativeness, design thinking, zakonodaja, modeli, prosti čas, rastoče podjetje, živilska industrija, delo na domu, delovni pogoji, finance, velika podjetja, delo, alkoholne pijače, družbena omrežja, industrijsko podjetje, Hunkemöller, franchising, meritve, efektivnost, majhna podjetja, poslovno komuniciranje, marketing, electronic marketing, manager, intervjuji, Magreja, konkurenčnost, Super pšanc, informacijski sistemi, aplikacija, regionalni razvoj, Mesnica Faganel, lojalnost, planning, growing company, market analysis, business plan, prihodek, družbeni mediji, Youtube, digitalizacija, vitka proizvodnja, analysis, poslovne finance, rizični kapital, research, information technology, start-up, electronic mail, optimization, investicijski skladi, investicije, življenjski ciklus, leasing, komparacije, pandemija, pogoji, Italija, cestni promet, financing