Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Blaž Zupan

Together there are 231 keywords, that are appearing 504 times.
74 of them (32.03 % of all) appear more than once, together appearing 347 times (68.85 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
19x5.48%analiza
18x5.19%trženje
17x4.9%podjetje
14x4.03%Slovenija
12x3.46%raziskave
10x2.88%turizem, poslovni plani, podjetništvo, razvoj, primeri
9x2.59%financiranje
8x2.31%storitve, konkurenca, uspešnost poslovanja
7x2.02%tržna analiza, poslovanje podjetja, tržne raziskave
5x1.44%družinsko podjetje, organizacija, trendi
4x1.15%prodaja, informacijska tehnologija, management, turistični proizvod, strategija, planiranje, regije, optimizacija, okolje, inovacije, poslovni model
3x0.86%tekstilna industrija, tehnologija, tveganje, nepremičnine, oglaševanje, kadri, case study, blagovne znamke, prevoz, elektronsko trženje, informatika, design, spremembe, trg, novi proizvodi, nakup, zadovoljstvo, študija primera
2x0.58%inovativnost, kultura podjetja, analysis, ustvarjalnost, spletna trgovina, trgovinsko podjetje, enterprises, povpraševanje, ponudba, distribucija, turistična geografija, izboljšave, business plan, vodenje, družina, delovno mesto, oglas, gostinstvo, zakonodaja, cena, komuniciranje, živilska industrija, podjetnik, delovna uspešnost, lastništvo
1xplanning, prihodek, produkcija, šport, ocene, Mesnica Faganel, kamping, problematika, lojalnost, družbeni mediji, growing company, Youtube, investments, projekti, Čokoljana, testiranje, dogodek, trgovina, žensko delo, Senčila Voje, segmentacija, spol, financing, Španija, Bohinj, responsibility, Ljubljana, market analysis, izobraževanje, medkulturno delovanje, odličnost, Srbija, družbena odgovornost, kvaliteta, Optovid, kultura, kapital, trg kapitala, zdravstvo, ZDA, nafta, zaščita potrošnika, pomorski promet, ekonomski vidik, ribištvo, onesnaževanje okolja, nesreče, otroci, proizvodi, potrošnik, machine learning, statistical relational learning, ekonomska razvitost, šolstvo, programi, učne metode, panoge dejavnosti, informacijska družba, JBI, delovno okolje, družbeni informacijski sistem, družbeno komuniciranje, gene function prediction, gene prioritization, Magreja, sestanki, pogajanje, bioinformatics, data fusion, factor models, network inference, collective matrix factorization, matrix completion, ergonomija, electronic marketing, rastoče podjetje, alkoholne pijače, družbena omrežja, majhna podjetja, prosti čas, delo na domu, velika podjetja, delo, delovni pogoji, poslovno komuniciranje, efektivnost, organizacijske strukture, trajnostni razvoj, dizajnersko razmišljanje, modeli, franchising, meritve, industrijsko podjetje, Hunkemöller, finance, stroški, najem, strateško planiranje, entrepreneurship, learning, market, business model, work, job, working conditions, youth, ustave, vedenje potrošnikov, odločanje, embalaža, marketing mix, promocija, pravilniki, kozmetika, poslovni proces, study, Balkan Campers, pogoji, pandemija, življenjski ciklus, motorna vozila, cestni promet, Italija, rizični kapital, investicijski skladi, investicije, leasing, komparacije, Super pšanc, konkurenčnost, manager, regionalni razvoj, aplikacija, vitka proizvodnja, digitalizacija, informacijski sistemi, poslovne finance, research, innovativeness, design thinking, problem solving, creativity, internet, MTS, zunanja trgovina, poslovne enote, team work, logistika, electronic mail, optimization, information technology, start-up, Slovenia, skladišča, zaloge, marketing, intervjuji