Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (18)
Monika Slemc:
Preoblikovanje vidnega sveta narave / JOMO. FOMO. YOLO.
Katja Pori:
Deformacija obraza: fotografija kot izhodišče za slikarska dela / Naključna deformacija fotografije kot izhodišče za slikarska dela
Urban Klinkon:
Vojna in begunci / Kratek dokumentarni film o ukrajinskih beguncih
Toni Kovačić:
Položaj slikarske podobe / Upodobitve v določenem in nedoločenem prostoru
Robert Nemec:
Analogna fotografija nekoč in danes / Stojan Kerbler in izginjanje motiva
Asiana Jurca Avci:
Vpliv hiperprodukcije sveta umetnosti na umetnika in njegovo delo/Produkcija vrednosti in vrednost reprodukcije
Eva Jera Hanžek:
Zavetišče za zavržene rastline / Festival Zavetišča za zavržene rastline
Anamari Hrup:
Zavetišče za zavržene rastline / Festival Zavetišča za zavržene rastline
Jure Grom:
Specifičnost fotografije kot umetniškega medija na podlagi kritično prevrednotene Friedove teorije modernizma
Alja Košar:
Najdeno v prevodu / Najdeno v prevodu
Urška Savič:
Dokumentacija materialnega / Materialno dokumentacije
Božidar Sekulić:
Posmrtno življenje v spominih, od prazgodovine do kibernetskega prostora / Tudi mrtvi se lahko nasmehnejo
Fedja Šičarov:
Slikarstvo in družbena stanovanja / Slikarstvo in družbena stanovanja
Miha Majes:
Fenomen in zmožnost tehnologije NFT (nezamenljivi žetoni) kot premišljevanje prihodnosti. / To je moj prvi NFT.
Natalija Kosmač:
O zgodovinskem razvoju sejma umetnosti / Bienalizirano ali banalizirano?
Meta Mramor:
Tok emocij / Oddaljenost bližine
Tena Palijan:
Kako so videti čustva? / Kako so videti čustva?
Klemen Skočir:
Konceptualna analiza podzavesti prek različnih oblik medijev / Fantomi uma
Diplomska dela (23)
Toncek Sever:
Od vseh in od nikogar
Ajda Kadunc:
Vpliv družbenega okolja na anksioznost posameznika
Manuel Fabris:
Izreži in prilepi kot umetniška praksa
Tina Sapundžić:
Raziskovanje emocionalnih izrazov skozi portrete
Mateja Tonejec:
Vrtenje, cikli, ponavljanje
Nika Dolgan:
Odnosi med nasprotji v moji praksi
Petra Leskovar Grum:
Umetnost ženske seksualne patologije
Sander Van Mechelen:
Čustva živali v umetnosti
Ana Špacapan:
»MINIMUM POMNJENJA«
Jana Nunčič:
Doživeti trenutek
Tisa Neža Herlec:
Produkcija skupnega, izkušnja drugosti
Andreja Šugman:
Obvladovanje notranjega sveta prek likovnega izražanja
Tajda Tomšič:
Triptih
Svitlana Ryabishchuk:
Narodno-ljudska motivika v sovjetski umetnosti - umestitev v sodobno slikarstvo
Tina Kobal:
Umetnost in čusta
Gianna Buršić:
Globalizacija in problem kulturne identitete
Urša Marolt:
Nikamor hitro
Eva Skok:
Razmerje med mango in sliko
Klara Frančiška Kracina:
Intimno in javno
Inja Prebil:
FEM-IN-FLUX
Mark Šircel:
Neskončen kontinuum toka Plastike
Lenča Malec:
Kurba v postelji, dama na parketu
Tamara Erman:
Mesto v umetnosti