Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (18)

  1. Monika Slemc: Preoblikovanje vidnega sveta narave / JOMO. FOMO. YOLO.
  2. Katja Pori: Deformacija obraza: fotografija kot izhodišče za slikarska dela / Naključna deformacija fotografije kot izhodišče za slikarska dela
  3. Urban Klinkon: Vojna in begunci / Kratek dokumentarni film o ukrajinskih beguncih
  4. Toni Kovačić: Položaj slikarske podobe / Upodobitve v določenem in nedoločenem prostoru
  5. Robert Nemec: Analogna fotografija nekoč in danes / Stojan Kerbler in izginjanje motiva
  6. Asiana Jurca Avci: Vpliv hiperprodukcije sveta umetnosti na umetnika in njegovo delo/Produkcija vrednosti in vrednost reprodukcije
  7. Eva Jera Hanžek: Zavetišče za zavržene rastline / Festival Zavetišča za zavržene rastline
  8. Anamari Hrup: Zavetišče za zavržene rastline / Festival Zavetišča za zavržene rastline
  9. Jure Grom: Specifičnost fotografije kot umetniškega medija na podlagi kritično prevrednotene Friedove teorije modernizma
  10. Alja Košar: Najdeno v prevodu / Najdeno v prevodu
  11. Urška Savič: Dokumentacija materialnega / Materialno dokumentacije
  12. Božidar Sekulić: Posmrtno življenje v spominih, od prazgodovine do kibernetskega prostora / Tudi mrtvi se lahko nasmehnejo
  13. Fedja Šičarov: Slikarstvo in družbena stanovanja / Slikarstvo in družbena stanovanja
  14. Miha Majes: Fenomen in zmožnost tehnologije NFT (nezamenljivi žetoni) kot premišljevanje prihodnosti. / To je moj prvi NFT.
  15. Natalija Kosmač: O zgodovinskem razvoju sejma umetnosti / Bienalizirano ali banalizirano?
  16. Meta Mramor: Tok emocij / Oddaljenost bližine
  17. Tena Palijan: Kako so videti čustva? / Kako so videti čustva?
  18. Klemen Skočir: Konceptualna analiza podzavesti prek različnih oblik medijev / Fantomi uma

Diplomska dela (23)

  1. Toncek Sever: Od vseh in od nikogar
  2. Ajda Kadunc: Vpliv družbenega okolja na anksioznost posameznika
  3. Manuel Fabris: Izreži in prilepi kot umetniška praksa
  4. Tina Sapundžić: Raziskovanje emocionalnih izrazov skozi portrete
  5. Mateja Tonejec: Vrtenje, cikli, ponavljanje
  6. Nika Dolgan: Odnosi med nasprotji v moji praksi
  7. Petra Leskovar Grum: Umetnost ženske seksualne patologije
  8. Sander Van Mechelen: Čustva živali v umetnosti
  9. Ana Špacapan: »MINIMUM POMNJENJA«
  10. Jana Nunčič: Doživeti trenutek
  11. Tisa Neža Herlec: Produkcija skupnega, izkušnja drugosti
  12. Andreja Šugman: Obvladovanje notranjega sveta prek likovnega izražanja
  13. Tajda Tomšič: Triptih
  14. Svitlana Ryabishchuk: Narodno-ljudska motivika v sovjetski umetnosti - umestitev v sodobno slikarstvo
  15. Tina Kobal: Umetnost in čusta
  16. Gianna Buršić: Globalizacija in problem kulturne identitete
  17. Urša Marolt: Nikamor hitro
  18. Eva Skok: Razmerje med mango in sliko
  19. Klara Frančiška Kracina: Intimno in javno
  20. Inja Prebil: FEM-IN-FLUX
  21. Mark Šircel: Neskončen kontinuum toka Plastike
  22. Lenča Malec: Kurba v postelji, dama na parketu
  23. Tamara Erman: Mesto v umetnosti